Told you Steven. Die 425 is onweerstaanbaar
Heb het even niet en straks ook niet ? of je wilt alleen een radiomir ?
Da’s z’n ex…
Bedankt Marcel, wist ik niet dacht hij er zo op verzot was
Ik zou ‘per ongeluk‘ het deksel er af breken…
Die 512 is wel heel gaaf
Ja, die heb ik gehad en was wel echt een hele toffe. Komt wel weer een keer langs☝️
Ik word nog steeds erg vrolijk als ik naar haar kijk, dus voorlopig blijft ze nog even bij mij.
Maar ik zal het onthouden, mocht de liefde over raken, of een nieuwe schoonheid haarzelf aanbiedt
Voor mij is een Panerai ook een must in m’n collectie, maar heb mijn 372 eigenlijk nooit echt om gehad want 47mm is toch te groot. Hij is alleen zo gruwelijk mooi en kon hem voor een goede prijs nieuw kopen. Ga daar nog wel afscheid van nemen denk ik. M’n 00005 was mijn eerste duurdere horloge en zal altijd wel blijven.
372 erg fraai idd. Voor mij is 40-42mm toch wel de maat. Radiomir 45mm wired lugs kan nog net maar tart de limiet😇
Niet was , is. Prachtig model en perfecte maat. Soms wil ik wat flipperen om wat andere modellen te proberen maar een 42mm pam blijf ik toch erg tof vinden!
Heb nog nooit een 40mm pam gedragen maar wil dat eigenlijk nog wel eens proberen. Zelfde diameter als mijn Rolex horloges en ben erg benieuwd hoe dat oogt met een Panerai.
Kan je verzekeren dat het heel mooi staat en zeer comfortabel
Heb deze als 312 (1950 case in 44mm) gehad. Was voor net een maatje te groot en vooral ook te hoog.
Nu al weer een poosje de 722 (ook 1950 case, sandwich dial en automaat), maar met z‘n 42mm en vooral z‘n mindere hoogte een stuk comfortabeler te dragen.
Hier ook een 42mm. De Pam392 om precies te zijn. Draagt prima op mijn 17cm pols omtrek . De groene suède band heb ik via Charles b52. Nog steeds veel plezier van!! Dank Charles!!