Dat is toch erg jammer ik ben wel blij dat mijn 425 kleiner draagt dan 47mm doet vermoeden, maar het blijft een blok om de pols en dat hoort er wel een beetje bij. Doordat ik graag de 47mm wilde, is toch wel iets wat hoort bij de Panerai, heb ik gekozen voor de Radiomir. Anders was het een 44mm Luminor GMT geworden, maar uiteindelijk toch blij dat ik gekozen heb voor de Radiomir, nu kan ik rustig wennen aan de maat voor wanneer die Luminor 47mm binnenvaart, want naast de 47mm Radiomir hoort een 47mm Luminor
Zo goed om te lezen.
Én te zien!!!
Een 47 mm Luminor is veel groter dan de 47 mm Radiomir vw de lugs, je moet echt met luminor bij de 44 MM blijven, dragen dan ong hetzelfde, of je moet echt flinke polsen hebben
Bedankt voor de tip en bevestiging van wat ik eigenlijk ook wel weet maar ongemerkt steeds wegduw. Voorlopig maar lekker genieten van mijn 425.
Naar aanleiding van de recente comments hier mijn 372 toch maar weer eens uit de doos gehaald. Behoorlijk lang geleden dat ik hem een keer om had maar krijg meteen weer een hele brede glimlach. Wat is ie mooi! Maar wat vinden jullie? De 47mm veel te groot voor mijn pols? Ben bang van wel…
Hij is echt schitterend! Wel jammer dat de lugs wat over je pols steken. Waf is je polsomvang?
Op de foto lijkt het inderdaad of de lugs iets uitsteken, maar om de pols steken ze net niet uit of in ieder geval minder dan op de foto’s lijkt…polsomtrek is 17 cm.
Nog even een foto vanuit andere hoek.
Ik had ooit de 422 en de 320. Allebei 47 mm. Mijn pols is 19 cm maar ik vond ze ook al wel fors.
Nu de 44 mm…Past precies
Beauty, maar doe mij de 422. Dat wordt de volgende
Was op slag verliefd
Prachtig horloge, maar ik vind hem toch echt te groot op de pols.
Mooi horloge inderdaad, echte klassieker! Beetje groot voor jou pols.
Perfect, maat ook mooi, lekker dragen
Qua grootte op pols is de 44mm iets beter, maar ik denk dat het op foto iets vertekend. In het echt zal het mooier in proportie zijn. Verder is foto best van dichtbij genomen waardoor horloge ook groter oogt. Maak maar eens een foto op wat meer afstand ter vergelijk. Tot slot, een Pam mag big and bulky zijn dat is juist de charme en waarom we graag Pam dragen. Fijn weekend en geniet van deze prachtige horloges!!
Voeg ik mij geheel aan toe… was dat niet in Terminator 2 , … even scannen met je arteficial intelligence eye , . betrouwbaar uurwerk…