Panerai Only

Inderdaad de 372. Qua polsen valt t wel mee (20/20,5cm iig niet mega), het is vooral relatief korte lug to lug afstand

Dit is 38mm

1 like

12 likes

Hij is weer terug. Is alleen afgesteld. Geen idee wat het was, staat er niet bij en wisten ze niet te vertellen. Even in de gaten houden

1 like

Wat een mooie klok Tom !!!

1 like

Mooie set! :+1:t2:

1 like

Mooie verzameling :+1:

1 like

Speciaal voor @Bartje1

17 likes

En deze Jeroen is speciaal voor jou :wink:

6 likes

hij is mooi, heb de PAM392 gehad, zijn iets hogere broer :wink: , nog steeds af en toe spijt dat ik hem heb weggedaan maar wie weet heb nog een stel mooie banden liggen - waarom geen mooie PAM voor erbij :smile:

2 likes

Komt net binnen maar heb Ik 2 dagen geleden mijn Panerai verkocht😂 Een keer op zoek naar een mooie witte pam!

4 likes

Tweedehandsje in Eindhoven te koop

4 likes

Nonderjuu, blijkt deze ongeveer 2 uur na de post van Ryan opgehaald te zijn. Iemand die refereerde dat hij de aanbieding op internet had gezien. Wie o wie is de gelukkige! Proficiat!

Kleine impressie vd GTG in Düsseldorf :wink:

13 likes

Jammer dat je hem hebt gemist. Eens zien of hij op het forum komt.

1 like

Zag de locatie aan de eerste foto, had er best bij willen zijn.
Ziet er namelijk erg gezellig uit, bedankt voor het delen.

1 like

Zijn er meer mensen die dit mooi vinden? Ben je op zoek naar een submersible kom je dit tegen🤭

2 likes

Mwah. Dan liever de 616 carbotech.

3 likes

Niet echt, met name door de nep-patina. Vind het zwart wel mooi, heb dan ook twee keramische versies.

Die houtskool versie hierboven vind ik dan weer niks.

1 like

Vh weekend 2 gezien, zijn echt gaaf. Alleen de ene was zwart en de andere grijs :grimacing:

3 likes

Eens aangaande de nep patina. Heb een 243 gevonden in Europa echter de befaamde corrosie op de wijzers en een breukje in het tritium op de minutenwijzer. Indices zeer mooi verkleurd , dat dan weer wel. Verder in nette staat :thinking:

1 like