Panerai Only

edit: 243 heeft dus ook een tritium variant. Weer dat geleerd!

Nope de 243 t dial. De 243 is t.m de j serie met tritium dial geleverd. Zoals vaker bij t duals en Panerai lichte corrosie op de wijzers en beschadiging van het tritium op de wijzers. Foto vd aanbieder

1 like

Mijn ex 24 had geen corrosie maar wel licht beschadigd tritium op dd wijzers. Deze is echter net 10 jaar oud.

Als je heel goed kijkt zie je een Zwitser in de reflectie :switzerland:

5 likes

Dat is vaker bij de modellen kleiner dan 44​:crazy_face::rofl::stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Heel stoer man. Het is dat ik geen na-aper wil zijn en hier een dozijn 24mm banden heb liggen!

1 like


T dial 24C

13 likes

Zou zo bang dat ik die fraaie bezel beschadig, en hoewel daar bij andere horloges nooit om zo gemaald heb zou ik het bij deze wel erg zonde vinden. Toppertje

dank je wel, heb ik gelukkig geen last van :wink: maar snap wel wat je bedoeld

2 likes

Heel mooi. Ik heb een tijdje de 24 c gehad. Mis hem nog wel eens. Beide niet meer in mijn bezit😔

7 likes

Was een mooi setje, Rolex heb ik tot nu toe nog niet in de collectie gehad, wie weet.
De PAM24 heeft afgelopen maand een complete service gehad…is geen blijvertje, maar wel erg leuk om WEER even in bezit te hebben

Ik ben op zoek naar een 243 maar dat zal niet meevallen. Afgelopen week een 24 misgelopen voor een hele scherpe prijs in Ehv. We blijven zoeken.

Oeps,…

Oefff…die band ook :ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand:

2 likes

dankjewel!

1 like

5 likes

Mooi!

1 like

Als Panerai-adept zie ik hier zoveel mooie banden voorbij komen ( Bidle Eddegroot etc.)
dat ik jaloers ben op jullie mooie collectie.
Daarom mijn vraag, als er iemand een mooie groene band over heeft c.q.kan missen, dan hoor ik dat graag.:grinning:

Groet Jan

2 likes

Groen, mijn favoriete kleur!

6 likes

Blijft toch 1 van de mooiste. Waren mijn polsen maar 1 a 2 cm groter🤔

2 likes