Panerai Only

Hum… precies of ik die al ergens zien passeren heb :wink:

3 likes

En ongedragen ;-). Hoe zou Jeroen zijn (mooie) wrist shots maken dan ;-).

1 like

Blijft mijn “favourite”! als casual horloge

1 like

11 likes


IMG_3621IMG_3623IMG_3619IMG_3622image

Vandaag weten te bemachtigen PAM190 :slight_smile:

15 likes

Heel mooi horloge, zou er wel gelijk een andere band op doen.

1 like

Mooi! :ok_hand: JLC uurwerk?

2 likes

Erg mooi! Heerlijk dat jlc uurwerk.

1 like

Ik zer nu door en ben serieus bezig met een pam233. Op dit moment heb ik contact met 2 verkopers . 1 gmt dial en 1 dot dial (1 vd laatste in de l serie!)

Mocht iemand hier nog een hele (niet overgepolijste) weten tegen een faire prijs let me know. Mijn voorkeur gaat nu uit naar de dot dial laatste serie maar het is nog niet zeker of dat wat word.

Mijn pam320 in heel mooie staat, full set komt dan te koop tegen een zeer scherpe prijs!

Ben benieuwd

Klinkt goed, succes met de zoektocht.

Hier een mooie foto van Martin met beide modellen naast elkaar. Mijn voorkeur zou toch de 320 zijn.

2 likes

Ff een fotootje droppen vanuit Noord-Spanje…

2 likes

Ik vind de iets dunnere kast en het bolle saffier de doorslag geven. De wijzerplaat van de 320 is mooier vind ik.

1 like

Nu ik ze zo naast elkaar zie ga ik twijfelen :pensive: Voor het geld van de update kan er ook een extra naast worden gekocht. Bedankt hoor!:rofl:

1 like

Mooi hoor!

Geen dank,… daarbij de iets minder dikke kast wordt te niet gedaan door het saffier glas. Heb zelf ook een bol saffier glas op mijn 317 en vind het zeker mooi, maar het verveeld snel.

Gewoon een mooie Explorer 39mm erbij kopen. Wellicht dus iets meer erbij, maar dan heb je wel een gave alleskunner ernaast. :slight_smile:

1 like

Heb al naar de airking gekeken maar die was het niet. Ook aan een polar gedacht. Ideeen gaan van de ene naar de andere kant. Ik heb de 233 gepast bij Panerai Florence een paar dagen geleden en ik vind hem erg mooi staan. Hij zat wat lager en mijn inziens met een croc ook onder een overhemd te dragen. Ik wacht het voorstel af en dan zie ik wel.

Thanks voor de overwegingen en de twijfel🤔

1 like

Daar zijn we toch voor, elkaar in verwarring brengen tot onrustige nachten toe. :wink:

2 likes

:grin: of nog ff doorsparen en dan toch die 39mm ap ernaast kopen! Zou voor mij een leuke collectie zijn, Hulk, pam320 en de ap!

Ik zeg je hebt een aantal mooie nachten te gaan!!
De 39mm AP is erg mooi nartuurlijk, maar wellicht toch een tussenstap erin bouwen.

1 like

15300 of meteen door voor een 15202?