Panerai Only

m

7 likes

@eddegroot nog op zoek naar een 243?

panerai 243 luminor submersible 1000m
€ 5.500,00
http://link.marktplaats.nl/m1314101562?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

1 like

Thanks, Verkoper is actief op dit forum en afspraak voor bezichtiging is pending!

2 likes

Nice! Ik hoop dat hij mooi is!

Mijn mini en maxi, maxi is mijn graal maar het formaat gaat mij tegenstaan :grimacing:

We zullen zien, twijfel wel of 2 panerai’s 1950 case niet teveel van het goede is. Alternatief is om de 320 te houden en een Rolex explorer of explorer 2 , polar ernaast te kopen.

Lastig. Ik denk dat ik een submersible snel zat zou zijn. Dus ik zou je 320 nog niet gelijk weg doen. En als ik zou mogen kiezen, zou ik zelf voor de combi met een polar gaan. Of gewoon alsnog de 233, dan ben je in een keer klaar!

2 likes

Zelfde ideeem hier. Een update naar de 233 behoort zeker tot de mogelijkheden. En dan een 2 piece houden met de hulk. Of 3 piece hulk, 320 en 16570 polar. Er zijn al veel combo’s mijn gedachten gepasseerd.

Liever 2 toppers dan 1 topper en 2 bijna-toppers.

Ik zou de submersible dan laten voor wat het is of juist naast de submersible een mooie Rolex kopen.

Wel een heerlijk probleem, benieuwd of je de rust gaat vinden,… zodat daarna het volgende dillema komt! :wink:

1 like

Blijvend dilemma verwacht ik😂 Zijn gelukkig ook geen derde wereldproblemen.

1 like

De 320 is geen straf hoor. Al ben ik het met je eens dat de 233 met het domed crystal iets speciaals is.

Wat zou jij een mooie Rolex vinden voor naast de 243? Voor mij is de 116610lv speciaal dus die gaar in ieder geval niet weg. Wat zou je ernaast zetten? Bij een Hulk en een pam 243 moet mijn inziens geen derde duiker?

1 like

Zou dan denken aan een Polar,… omdat het totaal
iets anders is en heel mooi!

Dan heb je iig een mooie diverse collectie.

2 likes

Naast de 620 is er ook nog de 337: 42mm maar wire lugs ipv de dikkere lugs van de 1940. Lug to lug zal dus wat kleiner zijn maar hij is wel weer wat dikker. Wordt al een tijd niet meer gemaakt dus er is weinig aanbod.

Dat was ook mijn idee of een 39mm explorer om de formelere settings te coveren. Ik gebruik daar ook gerust de hulk voor.

Ik ga de 243 bekijken en beoordelen of ik hem toffer vind dan de 320. Zo-ja dan kijken of ik de 320 verkocht krijg, zo niet dan is het makkelijk.

Vandaag de anonymous gepast, wat vinden we hiervan?
Ik vind hem iig helemaal geweldig.

4 likes

doet zijn naam eer aan

De Nazi versie is de mooiste :open_mouth::joy: :ok_hand:

Persoonlijk meer fan van de 372. Maar base dial altijd mooi!

2 likes