Panerai Only

Blijf toch echt de 112 veel veel mooier vinden…




Te koop btw, uit noodzaak!? Pb bij interesse.

4 likes

112 is Plain Jane vergeleken met de 1950 moddelen.

  • Brushed/polished kast
  • domed saffier
  • gegraveerde crownguard
  • polished wijzers

Desalnietemin een mooie klok maar een totaal andere klasse mijn inziens. Complicaties daargelaten

Less is more…

3 likes

Eens. Zelf de 177, 24,112, 002 en 390 gehad. Hoe mooi ook de 1950 kasten zijn zoveel mooier vind ik. Uiteraard persoonlijke smaak.

2 likes

Oh jee, Ik ben gisternacht thuis gekomen en heb vanmorgen de foto’s van de 233 nog een keer goed bekeken op een groot scherm. De kast is toch niet zo scherp als die van mijn 320. Tevens zit er een mark op de crownguard. Daarbij toch al de twijfel of de 233 me zo veel meer gaat brengen dan de 320 en daar bovenop het gemis van de 9 op de wijzerplaat. Derhalve toch besloten om de 320 te houden!!

Tja bij twijfel niet inhalen.

2 likes

Had je de foto’s alleen gezien op je mobiel? Nogal een risico bij een dergelijk grote aanschaf toch? Gelukkig viel het nog te herstellen :+1:

Yep alleen mobiel. Afgesproken dat ik bij thuiskomst de high res pics op groot scherm zou beoordelen en dan beslissen. Dat heb ik dus gedaan :slight_smile:

1 like

Hier nog een fan :wink: Vind de Luminor ook minder mooi.

In mijn beleving moet een Panerai groot zijn. De Radiomir in 42mm kon ik voor een mooi prijsje kopen, maar gezien ik soort van onderbenen aan m’n bovenarmen heb viel ie me wat klein.
Als ik er ooit één koop wordt het denk ik een 47.

1 like

Ik mag hier weer posten, na de verkoop van de 112 begon het weer te kriebelen ik moet gewoon een Panerai in de collectie hebben. Zojuist deze zo goed als nieuwe 372 overgenomen, wat een geweldig horloge.

16 likes

Blijft een van de mooiste! Voor mij helaas iets te groot maar wat een beauty. Voor mij ook altijd een Panerai in de collectie!

1 like

Eens hij is groot maar goed draagbaar op mijn 19,5cm polsen. Echt onwijs blij mee

2 likes

Dat geloof ik graag met 19.5 cm. Dat is ruim 2 cm meer omtrek dan die van mij. Enjoy!

11 likes

Erg mooe aanwinst, geniet er van. Bandje staat zo erg goed.

1 like

Oem blauwe krokoband :heart_eyes:

10 likes

Staat hem goed!!

1 like

prachtig, dat krokobandjes maken hebben ze bij Panerai wel onder controle. Laatst een jules verne in mijn handen gehad, kwaliteit spatte er vanaf. gefeliciteerd!

1 like

Crosspost!

3 likes

Doe het niet! PAM 112 is de meest basic Panerai ooit gemaakt, nog met het ETA/Unitas uurwerk en gediscontinueerd. Een klassieker.

2 likes

Ik weet het, is ook zeer zeker geen vrije wil! Vind hem buiten het uiterlijk fantastisch dragen! Echt boven alle verwachtingen!

1 like