Panerai Only

Sorry Nathalie, ik vind ze meestal te groot. Maar uiteraard hangt het ook af van de dame in kwestie.

Nog even geen DJ dus?

1 like

Mooi hoor.
Twee van gehad.

1 like

Prachtig!

1 like

Geen sorry hoor, ik waardeer je mening :wink:
De DJ…aan het orienteren en passen…het wordt toch een wat nieuwere, denk ik.
Misschien zelfs wachten op volgend jaar, als ze met het nieuwe uurwerk worden uitgeleverd. :thinking:

In de tussentijd toch ook gecharmeerd van Panerai.
38mm zou sowieso wel kunnen, denk ik, maar die 3 (of was het 5 atm )vind ik zo suf, echt een dealbreaker voor mij.

1 like

Gaaf, toevallig gisteren bezig geweest. Wilde eindelijk eens een duidelijke foto hebben van de PIG. Dacht dat het een lange sessie zou worden, maar de eerste foto was gelijk de juiste. Een andere dag ben je weer gauw een paar uur verder voordat alles goed staat of tussentijds niet opgeeft.

11 likes

Heel mooi. Ik zit een beetje te klooien met een voorzetlens van euro 3 op mijn iPhone :blush:

Ben aan het kijken voor een fatsoenlijke macro oplossing want ik vind het wel leuk om te doen.

1 like

Ja die WR ratings zijn inderdaad Panerai onwaardig. Een 40mm zou best eens mooi kunnen zijn. Volgens mij zijn dat vaak wel modellen met datum(loupe) en kleine seconde; dat

Goed idee!

Die gangreserve is wel lekker maar jammer dat ze de blinde sluiting hebben gecanceld!

Cool! Die afbeelding boven 6 uur was me nog nooit opgevallen.

2 likes

Prima toch, zo ben ik ook begonnen en je behaalt prima resultaten. Met name het ‘prutsen/klooien’ vind ik het leukst.

Zat enkel op de ‘J’ serie een 1000 stuks. Had daarna ook de ‘gewone’ gekocht, omdat me die mooier/cleaner leek. Echter na de aankoop was die opeens ‘kaal/leeg’, dus uiteindelijk toch maar deze gehouden.

Hier nog een foto uit de oude doos.

4 likes

Mooi hoor! Zwarte band staat ook top :sunglasses:

Zijn mooie horloges en blijven ook in een top staat door de keramische kast.

Dat is de standaard band die met het horloge komt. Op de één of andere manier heb ik nooit veel met zwarte banden gehad. Heb dan ook maar een paar horloge op een zwarte band.

1 like

Foto van mijn 44mm pam op de pols van mijn dochter (16). Tenger/normaal gebouwd en bij mijn vrouw. Normale bouw. Mijn inziens aan de grote kant.

5 likes

Cool :sunglasses: leuk om te zien zo
@eddegroot ! Kan me voorstellen dat jouw PAM geleend wordt :smiley:. Bedankt voor het posten! :+1:t2:

1 like

Als ik zo eens naar de lug to lug kijk, dan zou een 40mm PAM wel kunnen op mijn pols. Hm wat een
Snoepwinkel, die horloges :thinking:

3 likes

40mm kan zeker, tof!

1 like

Was deze zomer in de Panerai-boutique in Londen en werd geholpen door een vrouwelijke meewerkster. Zij droeg een Panerai 38 mm (weet het type niet) met een rode band. Zeer chique en vrouwelijk! Smaak is zeer persoonlijk, maar ik vond het haar erg mooi staan! Eens wat anders dan die kleine klokjes die je meestal ziet bij vrouwen.

2 likes

Als ik eraan denk zal ik morgen een foto maken als mijn vrouw de PAM50 draagt, die is ook 40mm. Moet zeker kunnen :wink:

1 like

Zijn natuurlijk veel verschillende kastvormen en zou gewoon eens lekker gaan shoppen/passen. Hier even wat ik net allemaal tegen kwam. Allemaal random snel neer gezet van dames via het Google-gebeuren.

[edit]
Hmmm,… (op de achtergrond) “Oh, ben je een horloge voor mij aan het zoeken?”
[/edit]

8 likes

Ik had voor mijn vrouw ook een 040 gekocht met een witte plaat. Vond hem heel gaaf staan bij haar. Na een tijdje wel weg gedaan omdat ze hem niet meer droeg, zonde

3 likes

Verdorie Bidle…die horloges leiden wel af! Prachtig :wink: