Panerai Only

:ok_hand:t2:Plaatjes, leuk voor mannen en vrouwen thx @Bidle.
Wie heeft tips, waar in de Randstad zijn er veel types Panerai om te passen? Heb ik wel zin in :blush:

3 likes

Maak er gewoon een dagje Amsterdam van, kun je gelijk nog veel meer moois bekijken!

ps. zag je die van Stalone er ook tussen staan,… :wink:

1 like

Reuters in de Kalverstraat. Doen het ook goed met prijzen

2 likes

Haha ja een verdwaalde vent, zag ik in de reeks :smiley::+1:t2:

1 like

Leuk @joris818 ! Dwing (of niet? haar de Panerai om de pols te doen :smiley:
Thx voor de tip @Trinacria :+1:t2:

2 likes

Gassan Dam Square, Schaap en Citroen en indd Reuter Diamonds. Happy hunting!

1 like

Dit hoor ik van meer mensen. Ik vind het bij een zwarte plaat wel mooi. En met deze zwarte kast krijgt het geheel echt een stealthlook.

Enfin, mooi horloge (en nog nooit live gezien)!

1 like

Moet zeggen dat ik een zwarte band zoals op deze 317 wel weer mooi vind staan:

• foto van Martin Wilmsen!

Dan deze:

• Ook een foto van Martin Wilmsen

Hmmm, eigenlijk allemaal wel mooi!

2 likes

5 likes

Nieuwe band van @anon94081762EV French ammo pouch. Vind hem erg gaaf icm de 372.

7 likes

Band ziet er goed uit,…

Heel mooi!

1 like

:pray:t3::pray:t3::pray:t3:

1 like

4 likes

Mooi, vind met name ook deze wijzerplaat erg mooi, wellicht nog mooier als de subdial dezelfde kleur had. Wellicht dan in een hele lichte sunburst.

Dank je wel @Bidle
Het is een bijzondere wijzerplaat, soms grijs, dan blauwe en soms ook zwart, maar ook de wijzers zijn bijzonder (parel gestraald) en passen perfect, de kast is gebrushed en lijkt op titanium alleen dan lichter qua kleur, slechts 2 jaar gemaakt en deze is uit de eerste D serie. In die tijd werden er in totaal 3000 Luminor Marina’s geproduceerd waaronder deze.

2 likes

Ken hem, heb hem met regelmaat in mijn handen gehad; geniet er van!

Thanks!
Ook in bezit?

Nee, een vriend van me is een echte Panaristi en heeft er eentje. Deze ook weleens overwogen om te kopen. Enkel toch niet gedaan omdat ik me niet over de subdial kon zetten.

Ah, ok! Voor mij geen probleem :wink:

1 like