Panerai Only

Dat zou wat zijn,… dan heb je echt de verkeerde gekocht. :wink:
Voor mij ook eigenlijk maar beter ook, vind de horloge-draag-planning nu al zo gecompliceerd.

1 like

Zelfde hier…en dan de onrust, kopen, dragen, verkopen, kopen etc…

2 likes

Volgende week komen eindelijk de nieuwe straps binnen. Can’t wait! :smiley:

5 likes

Welke Pam is dit?

PAM 320

2 likes

Mijn eerste straps zijn binnen! Het zijn 3 Distefano straps geworden. Eerste indruk: WAAUW! :sunglasses:

In ga er vast nog van andere strapmakers bestellen, er zijn er ook zoveel die hele mooie straps maken. Maar qua afwerking en prijs kwaliteit denk ik dat je bij deze Italiaanse best wel goed zit.

The pics:
Pam Verde olive green strap. De klassiekste van de 3.


Bruno Allegrini diver 74 tattoo, vintage strap.

Yellow Submarine, vintage diver strap. Krijg er al helemaal heimwee naar de zomer van :smile:


Dit maakt de Panerai beleving nog zoveel leuker. Met de custom straps geef je je Pam een nieuwe look naar eigen smaak en wisselen is op 1,2,3 gefixt!

12 likes

Heel geslaagd, goeie smaak ! :ok_hand:

1 like

Mooi! Vooral die groene

1 like

WoW, heel gaaf! Blij dat de Simona Straps je niet tegenvallen! De Allegrini is echt fijn. Die yellow Submariner ben ik zeer benieuwd naar. Dat wordt vanavond koekeloeren denk ik. Heel gaaf!

Ps. Mooi horloge ook😁

2 likes

Laat me raden…:n fraaie 320 :wink:

2 likes

Hell yeah!

2 likes

Thanx! Ik heb Simona gevraagd om de Yellow Submarine strap ineens wat te “agen”. Die vintage look zou vanzelf komen na een tijdje dragen maar daar had ik niet echt geduld voor. :smiley:

Heel tof. Ik ga is kijken want heb wel weer zin in een paar nieuwe banden!

1 like

:joy:

16 likes

Maat ook goed gelukt? Hopelijk heb ik de juiste doorgegeven!

1 like

Ha, Ha, nog nooit gezien. To infinity and beyond!

1 like

Perfekt van maten!
Ben op een gegeven moment zelfs beginnen knutselen met uitgeknipte kartonnen straps om zeker te zijn.

1 like

Uiteindelijk deed 130x80 the thrick!

1 like

Mooie banden! Ik ga er ook eens kijken.

1 like

4 likes