Panerai Only

Ik vind tegen mijn verwachting in de oem croco helemaal geweldig.

5 likes

Ieder zijn mening :slight_smile:
Ik heb weleens zo’n nette nieuwe langs de muur van de garage geschuurd en met motorolie staan bewerken.
Moet toegeven dat ik blij was dat er niet onverwachts iemand de garage binnenkwam.

5 likes

Helemaal mee eens.

Hier vond ik wel wat mooie banden.

Bij mij zien de banden er prachtig uit na een avond smerig spare-ribs met friet en mayo eten.

4 likes

top keuze! :+1:

Hier ook bevangen door hetzelfde virus en vandaag in de bus :grinning:

5 likes

Ik droeg vandaag ook de Pam. Dit bandje heb ik ook eens zitten “toetakelen” met een mesje en wat leather conditioner. Ik ben duidelijk nog te braaf geweest, binnenkort maar eens wat motor olie en buitenmuren gebruiken :smiley:

5 likes

Haha. Nice. Kunnen we samen met @majary een club beginnen :wink:

1 like

Idd, een zeer goede smaak, we hebben hier wel even wat laten zien.:sunglasses::sunglasses::sweat_smile:

2 likes

Toen ik mijn Pam kocht zat er ook een (zwarte) Hirsch Sueda bandje bij. Het is misschien wel het mooiste bandje uit mijn collectie, wat een kwaliteit!

1 like

Deel je mening, maar dat gaat bij mij helaas niet werken. Heb daarvoor te veel verschillende banden, die ik wil dragen.

Dat vraag ik ook niet


9 likes

Dames en heren,
na een paar maandjes meelezen ga ik jullie Panerai Only topic verlaten.

Gisteren weer een dagje een Panerai van een vriend gedragen, en hoewel het een mooi exemplaar is ben ik er op de een of andere manier een beetje op uitgekeken. Raar, maar waar, want het enige wat tot nu toe tussen mij en mijn Panerai stond is het prijsniveau. Jullie zullen nu vast vinden dat ik (gezien mijn korte lidmaatschap) een sléchtere ipv betere smaak krijg van Horlogeforum


Maar goed, genieten jullie vrolijk verder!

En weest gegroet :wink:

1 like

4 likes

8 likes

5 likes

Mssn groot nieuws vd Risti onder ons: PDay 2019 in Amsterdam! (Heb alleen nog geen bevestiging, dont shoot the messenger! :laughing:)

7 likes

Gaaf! Hou ons op de hoogte :wink:

1 like

:+1:

1 like

Matching

8 likes