Panerai Only

P-day 2019 in Amsterdam is definitief bevestigd!

5 likes

Voorverkoop al gestart? :grimacing:

1 like

Een deel van de organisatie zit nog in het vliegtuig terug. :wink:

Leuk, mocht het passen dan ben ik er graag bij. Wellicht eindelijk eens een bandje bij jou aanschaffen. :wink:

1 like

Heeft er iemand van jullie ervaringen met “horlogevriend” als Panerai hersteller ?
Mijn Pam heeft een ongelukje gehad en moet hersteld worden
:disappointed_relieved:
Waar is deze trouwens gevestigd. De website is basic en een adres ontbreekt (raar maar waar) maar de recensies op het gastenboek zijn wel lovend.
Bedankt alvast, fijne avond nog.

Volgens mij is dat uurwerkhersteller René Meertens in Gronsveld. Ik heb er geen ervaringen mee

1 like

Oh vervelend, wat voor ongelukje?

Pas op. Kan niet tegen water :wink:

Laten vallen op de parketvloer bij het omdoen
zo dom.
Rond de pols werkt het automatisch movement zoals voorheen. Als ik de horloge af doe dan stopt deze bijna onmiddellijk. Opwinden lukt ook niet meer. :scream:

In onderhandeling op chrono over mijn PAM. Het is daar net marktplaats. Wat een mensen. Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Iig weer naar mijn fotos kunnen kijken :slight_smile: Mooie dial in de zon.

3 likes

kan die hebben hoor
 5cm water :smiley:

1 like

terug zitten lezen hier en alweer ruim 8 jaar geleden dat ik mijn PAM0090 kocht en nog steeds verliefd :heart_eyes: whjiit

6 likes

3 likes

Kleine poll voor de fun:

  • Luminor
  • Radiomir

0 stemmers

en

  • Luminor 1950
  • Radiomir 1940

0 stemmers

Balen. Kan ze niet allebei, zowel Luminor als Radiomir, aanvinken :wink:

1 like

Mijn stem zou zijn:
Luminor 1950
EN
Radiomir 1940

Ik vind meerdere Luminor modellen ook heel mooi. Enkel de iele lugs van de Radiomir zijn simpelweg niet mijn ding.

1 like

Vind met name de radiomir en de luminor echt heel verschillende horloges en ik draag ze ook op verschillende momenten. Toch gekozen voor de Luminor, heb daar tot op heden meer plezier mee gehad. Wellicht ook wel door het makkelijk wisselen van de banden.

1 like

Het is stil in de Panerai groep. Dragen jullie ze nog??

7 likes

:sunglasses::sunglasses::sunglasses:

8 likes