Panerai Only

Heb de 372 ook gehad. Nu de 312. Lug to lug echt wel flink verschil. Ik heb zelf 17cm polsomtrek. De 372 vond ik uiteindelijk iets te groot. 312 lug to lug prima. Eerder de dikte een overweging. Beide toppers!

Ooit komt de 233 maar vind de meerprijs tov bijvoorbeeld de 312 wel flink. Doomed crystal heel tof.

2 likes

Zorg er maar goed voor :wink:

De Di Stefano band ligt je niet toevallig in de weg? :innocent:

Geweldig Jeroen! Gefeliciteerd! Wat een geweldenaar!

1 like

Begin niet aan de grote panerais. Houd het op de 42 mm versies. Of gewoon iets anders. Ze zijn echt groot. Ben blij dat ik ze heb verkocht. Ben sindsdien ook redelijk veel afgevallen dus ik kom niet meer weg met de 47mm versies.

Wauw, schitterend​:+1:t4::+1:t4::+1:t4:

Vandaag pam op rood

3 likes

44 luminor is mijn sweetspot! Ik denk dat een 512 in 42 mm ook erg fraai is.

Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Die 233…

5 likes

Prachtig he, die 233. Toch ben ik meer en meer gaan wennen aan mijn 312 en vind ik die eigenlijk op sommige punten wat ‘meer’ hebben dan de 233.

Er zijn zoveel mensen die een 372 of 422 in 44mm willen, maar Panerai blijft daar maar gene gehoor op geven. Als die er nou ooit zou komen…

1 like

Goed om te horen, ik hou de 312 met potlood op mijn lijstje. Ik zie op chrono dat de 233 qua prijs ook bijna een factor 2 is. En de 372 in 44mm zie ik ook niet gebeuren helaas.

Er staat een nette 233 op paneristi in uk. Deze is zeker geen factor 2 tot de 312. Ps. Ik heb toch de 312 gekozen. heb de 233 al een keer gehad. Heerlijke klok met doomed crystal. Ikzelf vond enkel de “fang” wat storend. Succes met de zoek tocht

1 like

Vanaf gisteren in mijn bezit😎

12 likes

Cool!!
Veel draagplezier, maar zal wel goed komen.

1 like

:thinking: Naturel of donker op de tobacco? Kan nie kieze :weary: :innocent:

2 likes

Veel te duur joh.
Diaboliq Straps maakt ze zeker zo mooi voor minder dan de helft.

Ok doe er ook nog maar één :slight_smile:

6 likes

Een ‘tableshot’ vd DE+NL Paneristi GTG in Maastricht gister :wink:

10 likes

Zie geen bier :slight_smile:

1 like

Dat hadden we smiddags al :grimacing::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Wat is het verhaal nou met die ‘‘74’’ banden van Panerai ?