Panerai Only

Misschien heb ik binnenkort een Panerai met een mooie bruine wijzerplaat in mijn bezit… Who knows…

Dat is overigens het enige model dat ik van Panerai enigszins aantrekkelijk vind.

1 like

Mooi hoor, tabacco bruin heet de kleur als ik me niet vergis. Post zeker een foto’tje aub.

Pam 390

Deze afgelopen week omgehad. Geweldige kleur.

Niet toevallig het model dat @aldindubo bedoelt?

7 likes

Zowel de 390 is het niet, als het model dat JTrapman postte (dat is waarschijnlijk de 390; ik ben niet bekend met modelnummers van Panerai).

Welke het wél is, dat houd ik nog even voor mij totdat ik hem daadwerkelijk bezit. :slight_smile:

Degene die ik had gepost is een PAM663. De 390 is een heel ander model :wink:

Ben wel benieuwd welke je bedoelt. Tipje van de sluier?

2 likes

Mijn favoriete Panerai: sandwich dial, power reserve op de achterkant, GMT en datum: de PAM320


11 likes

Heel mooi idd!!
Draag hem zelf ook regelmatig.

1 like

Titanium broer

13 likes

Ik ben er uit geloof ik. In de winter op croco en in de zomer op Gunny. Op rubber vouwsluiting beviel me niet zo, qua draagcomfort.

10 likes

Mooi model.

Goed plan ook qua banden, maar zou zeker vaker wisselen. Juist zo leuk aan deze horloges!

Thanks!!

Komt goed :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

3 likes

312 op een "MP PAV 98 Kodiak waterproof leather Black with a MP New Natural Pre-V buckle"


Mario maakt ze overigens in Florance, waar Panerai ook vandaan komt.

Een aan te raden strap, als je er lekker mee wilt zwemmen of nar het strand wilt zonder zorgen.

3 likes

Wat een plaatje!

19 likes

Mooi, gefeliciteerd!!
Zeker één van de mooiste modellen.

1 like

Mijn nieuwe aanwinst ook hier maar ff showen. Fijne maat die 44. Sandwich dial,3,6,9, in house 3. Days movement. A lot to like!

13 likes

Mijn oude, heb ik zo het vermoeden :wink: Gave band, trouwens! Wil ook nog een mooie groene band voor mijn 372.

2 likes

Groen canvas!

Ik droom nog steeds van de 372 maar durf het niet aan met mijn 16,5 cm. De 312 lijkt voor nu het beste alternatief, aangezien de 233 nog buiten budget is. Of zijn de 312 en 372 echt appels en peren? Ik ken de verschillen op papier uiteraard, maar ik vraag me even hardop af of dit om de pols een beetje bij elkaar in de buurt komt.

6 likes

Yep, jouw oude. Was niet echt op zoek maar vind hem heel tof. Heb nog wel een hele mooie di Stefano strap (donkerpaars) . Heel gaaf bij de gouden wijzers. Deze groene is ook 26mm en heb ik er tussen gepropt😭

1 like