Panerai Only

Een 372 in 44 mm!!! Dat is een droom!!!

Ondertussen red ik me met veel plezier met de 112

1 like

Is ook absoluut groot. Wellicht te groot, dat is afhankelijk van smaak. Mijn redenatie is: past het binnen de pols, dan is hij niet te groot. Deze 47mm stond binnen de pols, maar ik heb dan geen mm meer over, en vraag me af hoe snel ik daar op uitgekeken ben. Eens goed over nadenken, want ik dacht altijd dat hij ruim buiten de pols zou staan, maar nu blijkt dat het op het randje kan :thinking: Is naar mijn mening wel echt de mooiste Panerai.

2 likes

Ik zou er geen probleem mee hebben. Maar onder de mouw van een overhemd zal moeilijk gaan.

Ooooit, heeeeeeeel lang geleden was je de bezitter van een prachtige rose gouden Daytona met chocolade bruine accenten en een volstrekt nieuwe alligator strap … :wink:

Haha is ook nog steeds mooi, maar hou wel van wat variatie in merk, model en formaat. Nu een aantal leuke horloges die elkaar mooi aanvullen. Hoort een Panerai ook bij, in mijn setje :wink:

Straks de trio SDc, Speedy Tuesday en een 312 of 372. Plus nog wat andee spul ernaast!

1 like

De PAMs zijn niet alleen groot maar ook “hoog”

Hoort er ook bij, naar mijn mening. Deel van de charme.

De handwinders zijn niet zo hoog!

Klopt vandaar dat ik de “Radiomir” nog steeds best passend vind

2 likes

Ik vind het zeker kunnen.
Die rose gold wijzers zijn o zo mooi :blush:

Di Stefano en Dirk straps waren m’n favorieten. Naast de originele van Panerai. Heb ze niet meer op m’n telefoon staan zie ik. Alweer te lang geleden dat ik gek was van Panerai.

Even is ook veel te kort,… kopen die handel en dragen!! :slight_smile:

1 like

Omdat ik panerai, en de geschiedenis toch wel heel erg gaaf vind, heb ik er weer eens eentje om de pols gehad. Man wat een gaaf horloge, alleen…

Eerlijk gezegd lukt het mij niet om te wennen aan het formaat bij mijn pols…:upside_down_face:

Kijk, nu begrijp je mij misschien …:man_facepalming::wink:

6 likes

Okay,… even was lang genoeg. Af doen die handel en een iets bescheidener exemplaar passen. :wink: :wink:

1 like

Wauw…een fiddy…

En past goed om je pols…

2 likes

:joy:

1 like

Geweldig model, en als ik kijk naar hoe groot horloges bij mij ogen op de foto (tov in het echt) kan je hem best hebben.

De 127 is naar mijn mening ergens wel het summum als het om moderne Panerai horloges gaat.

Woensdag haal ik zelf een 372 op! :+1:

6 likes

Super! De 372 vind ik ook geweldig.

Vooral vanwege het plexi = sexy
Of komt die in saffier?

De nieuwste serie heeft saffierglas, die van mij (gelukkig) niet :wink:

4 likes

Prachtig merk. Maar DUUR!!