De kwaliteit zou matig zijn aldus een Panerai eigenaar die ik er in februari over gesproken heb en er dus geen goede ervaring mee heeft. De looks zijn aantrekkelijk. De dubieuze kwaliteit in combinatie met de prijs houden mij tegen er voor te gaan.
Meest aantrekkelijk zijn voor mij de grijs-blauwe submersible of eentje met blauwe sunburst wijzerplaat.
Dit vind ik nog steeds tof. Met 38mm dan weer wat kleinā¦
+1! Heb de blauwe en de variant met rose gouden kast kunnen passen. Dragen echt te klein helaas
Is dit een Due?
Whahahhah!!!
PAM00755
Maar welk type is dit dan�
Met 38mm is het voor mij wel weer een optie,omdat ik ze normaal te groot vind.
Heel gaaf, maar dit is precies wat Ralph ook noemt, de wr van 3 bar vind ik niet passen bij het type horloge. Echt heel jammer.
Ik heb zelf de 1084 en de 372. Ik moet zeggen dat ik in eerste instantie nogal twijfelde over het formaat van de 1084 (44mm) maar dit viel in praktijk reuze mee. Later heb ik de 372 aangeschaft (47mm) en dit is momenteel het horloge dat ik het meeste draag, echt super comfortabel. Sowieso aan te raden om alles in het echt te passen bij een AD, in het echt zijn er wel behoorlijke verschillen tussen de modellen die op een foto niet opvallen. Voor mij is Panerai in ieder geval een heel bijzonder merk, dat alle andere merken in draagtijd heeft verdrongen. De kwaliteit vind ik persoonlijk super. Horloges lopen erg goed op tijd en afwerkingen zijn bij mij perfect.
Ik heb altijd lopen afgeven op Panerai, ik vond het werkelijk helemaal niks, totdat ik er bij toeval een omdeed die niet te groot was. Voor de die-hard liefhebber misschien te weinig Panerai DNA want maar 40mm en witte saussage plaat maar voor mij perfect. Op fotoās komt dit ook niet tot zān recht, pas in het echt kun je goed beoordelen of het iets is of niet.
Je kan jezelf afvragen hoe vaak je van plan bent om dieper als 30 meter te duiken?
Dat ben ik met je eens al zou dat mij persoonlijk echt niets uitmaken.
Uiteraard is dit waar. Maar helaas krijg ik dit niet aan mijn eigen gevoel wijsgemaakt
Ik krijg een beetje teveel gevoel van window dressing hierbij. Maar het model zelf lijkt me echt super, alhoewel mān 049 voor mij ideaal is: makkelijk te servicen uurwerk, 40mm kast, 300m wr. Tweedehands relatief betaalbaar, gesteld dat hem kunt vinden want zo vaak zie je ze niet. Als een spierwitte plaat niet je ding is dan kun je altijd nog naar de 048 kijken.
Mij lijkt ie vooral te klein. Een Panerai mag best iets aanwezig zijn.
Klopt, dan is een 40mm kast voor mij de sweet spot. L2L 48mm.