maar wel 15,5 mm dik, ik vind de 42 mm Radiomir 1940 beter geproportioneerd wat dat betreft
Dat kan maar 42 kan ik net niet goed dragen. Dan maar iets dikker.
Nou zoek je zo vaak contact met mij en ik heb deze vraag nou juist net niet gehad
3bar betekent niet dat je er 30 meter diep mee kunt. Eerder dat je hem beter af kunt doen zelfs al indien je onder de douche stapt. Beetje vreemd natuurlijk voor een horlogemerk dat zijn oorsprong in het duiken heeft en wilt bewaren
Ik heb hem wel eens bekeken en om eerlijk te zijn ziet dat er niet uit zo een 40mm dikkertje (compleet uit verhouding)
Leuke topic zit met dezelfde vragen. Ben al zeker een jaar naar panerai aant kijken…Jammer dat die base modellen geen sandwich dial hebben noch 300 meter waterbestendig zijn. Voor dat bedrag vind ik dat ze wel zou moeten. Das althans mijn mening.
het is een leuk ding, maar ik vond hem inderdaad te dik, de 512/574/620 zijn wat subtieler en dragen beter
Eigenlijk wel apart dat je geen Submersible opgenomen hebt in je overzichtje
Waanzinnig mooi die 512 Op HF zwerft er ook 1 rond dacht ik
Is ondergedoken…
Waar zijn ze nou
Geweldig weer.
Heel herkenbaar RLC !
Kan hij zo inlijsten en boven zijn bed hangen prachtig.
Wat is de lug to lug van deze?
Voor mij geen Panerai. Terwijl het juist horloges voor een wat grotere pols zijn.
Het enige positieve dat ik aan de uitstraling kan opmerken is de duidelijke herkenbaarheid.
Maar wat ik er tegen heb:
- lage WR;
- puist aan de zijkant;
- sandwich dail. Dit komt op mij gewoon goedkoop over. Stans wat streepjes en cijfers uit een plaatje, doe daar een andergekleurd plaatje onder, en klaar. Soort geprinte dial;
- prijs.
Ze beginnen bij 38mm dus zelfs als je niet zo groot geschapen bent, kun je je lol op
De normale modellen zijn 100m+, de Submersible is 300m
die flesopener vind je alleen bij de Luminor serie
dit hebben niet alle modellen, maar het geeft diepte en is (!) een stuk mooier dan een normale dial
2e hands met de kop eraf is vrijwel elke Panerai een koopje
Wow
Dude dit is echt te gek