Panerai voor beginners

maar wel 15,5 mm dik, ik vind de 42 mm Radiomir 1940 beter geproportioneerd wat dat betreft

1 like

Dat kan maar 42 kan ik net niet goed dragen. Dan maar iets dikker.

Nou zoek je zo vaak contact met mij en ik heb deze vraag nou juist net niet gehad :joy:

4 likes

3bar betekent niet dat je er 30 meter diep mee kunt. Eerder dat je hem beter af kunt doen zelfs al indien je onder de douche stapt. Beetje vreemd natuurlijk voor een horlogemerk dat zijn oorsprong in het duiken heeft en wilt bewaren

3 likes

Ik heb hem wel eens bekeken en om eerlijk te zijn ziet dat er niet uit zo een 40mm dikkertje (compleet uit verhouding) :sweat_smile:

Leuke topic zit met dezelfde vragen. Ben al zeker een jaar naar panerai aant kijken…Jammer dat die base modellen geen sandwich dial hebben noch 300 meter waterbestendig zijn. Voor dat bedrag vind ik dat ze wel zou moeten. Das althans mijn mening.

3 likes

het is een leuk ding, maar ik vond hem inderdaad te dik, de 512/574/620 zijn wat subtieler en dragen beter

14 likes

Eigenlijk wel apart dat je geen Submersible opgenomen hebt in je overzichtje :ocean:

3 likes

Waanzinnig mooi die 512 :star_struck: Op HF zwerft er ook 1 rond dacht ik

1 like

Is ondergedoken… :drum:

4 likes

wel meer dan 1, we hebben hem een jaar terug gehyped en toen wou iedereen er een

10 likes

Waar zijn ze nou :face_with_monocle::joy:

1 like

Geweldig weer.
Heel herkenbaar RLC !
Kan hij zo inlijsten en boven zijn bed hangen prachtig.

1 like

Voor mij is er maar 1 Panerai de beste ooit.
En je kan er rustig mee zwemmen diep genoeg.

7 likes

Wat is de lug to lug van deze?

Voor mij geen Panerai. Terwijl het juist horloges voor een wat grotere pols zijn.
Het enige positieve dat ik aan de uitstraling kan opmerken is de duidelijke herkenbaarheid.

Maar wat ik er tegen heb:

• lage WR;
  • puist aan de zijkant;
  • sandwich dail. Dit komt op mij gewoon goedkoop over. Stans wat streepjes en cijfers uit een plaatje, doe daar een andergekleurd plaatje onder, en klaar. Soort geprinte dial;
  • prijs.

ik dacht 47 mm

edit: yep

3 likes

:rofl::rofl:

1 like

Ze beginnen bij 38mm dus zelfs als je niet zo groot geschapen bent, kun je je lol op

De normale modellen zijn 100m+, de Submersible is 300m

die flesopener vind je alleen bij de Luminor serie

dit hebben niet alle modellen, maar het geeft diepte en is (!) een stuk mooier dan een normale dial

2e hands met de kop eraf is vrijwel elke Panerai een koopje

1 like

Wow :rofl:

Dude dit is echt te gek :see_no_evil:

2 likes