Panerai: Wat vindt HF?

Helemaal mee eens dus, ik heb ook gewoon polsjes draag op mijn pols net zo lief een 35mm horloges alsook de 44mm Panerai, zit me nooit in de weg, het is gewoon wel ff wennen of overschakelen, maar protserig of te groot vind ik hem niet echt, wel groot maar die 44 mm hoort hij gewoon te zijn!

Ik heb nooit iemand horen zeggen van hee dikke Panerai zeg, of patser, of uitslover of hee Audi rijder oid, Panerai is dan 44mm maar echt onder de radar, niemand kent het merk, bedoel onder de normale mensen zonder deze tik! Je komt ze ook niet vaak tegen in de etalage oid, het is geen wereld beroemd MK horloge natuurlijk.

3 likes

Mooi maar rete duur. Zelfs gebruikt vind ik ze veel te duur

Gewoon betalen en niet meer over nadenken :grin:

1 like

Misschien is jouw portemonnee dikker dan de mijne.

Ik ben bang van niet :rofl:

Ik ken het gevoel… :see_no_evil:
Ook hier nu niet in de collectie maar het kriebelt sindsdien wel…

1 like

Een panerai en een hogedruk… al de rest is luxe :+1:

.

3 likes

Gewoon het oer cushion model van de radiomir :heart_eyes:

1 like

Heerlijk, babypolsjes en dan een PAM klatser

7 likes

Alleen de 779 op dit moment maar met DLC-coating en een enorme Bund-strap is dat niet echt een allemansvriend. 42mm cali ben ik ook nog niet tegengekomen.

Zelf zou ik een Luminor 1950 zonder datum geweldig vinden maar ook die maken ze helaas niet. Gelukkig blijft er genoeg moois over, zoals deze 795.

Wat betreft het formaat overdrijven mensen ook wel enorm. Waar het vroeger niet groot genoeg kon, is nu alles te groot. Eerst even zelf passen mensen!

2 likes

Ik ben deze serieus aan het overwegen. 42mm en redelijk dun. Goed draagbaar

11 likes

Een 512? Prachtig!

1 like

Voor mij deze graag …

PAM00190

7 likes

Met jlc caliber🤩

2 likes

Gevonden.

3 likes

Ik vind panerai horloges heel apart en mooie uitstraling, maar zoals al meerdere malen gezegd werd, prijs/kwaliteit is te hoog, anders zou ik er zeker een willen. :sob:

Prijs te hoog, de kwaliteit kan niet te hoog zijn :grin:

1 like

Vandaag mijn 118 opgehaald in Alkmaar. Heeft weer full service gehad. Blij mee!

8 likes