Panerai: Wat vindt HF?

Hallo allemaal,

Ik was nooit echt fan van Panerai. Ik vond ze altijd lomp en erg uitgesproken. Te veel limited editions, etc. Maar na het zien van onderstaande mini documentaire begin ik het merk met zijn unieke design toch wel te waarderen.

Hoe kijkt men op HF tegen Panerai aan? Is het een horloge dat je zou kunnen bekoren? Ben je een fan van Panerai?

Panerai:

• Yes please!
  • Nee liever niet

0 stemmers

MvG Ralph

4 likes

Leuke historie
 maar ik vind het nog steeds lelijke dingen.

4 likes

image

2 likes

Je bent toch wel Omega fan :smile:

6 likes

Omega heeft meer ltd s dan Panerai :rofl::rofl::see_no_evil:

2 likes

Haha klopt, maar vind het aantal limited editions bij Omega ook een dingetje worden

1 like

:point_up:

Precies dat!

1 like

21 likes

Ja ik vimd ze geweldig, shoot me, raar topic want als je zoekt op Panerai vind je het Panerai only topic dat zegt genoeg, een hoop Panerai liefhebbers hier, lijkt bijna een Panerai forum hier.

6 likes

Een enkel model, de kleinste en meest cleane, gaat nog wel en vind ik best wel klasse uitstralen. Maar al heel snel wordt het te groot, lomp, druk en lelijk ronduit.

2 likes

Het is inderdaad wel een Italiaans merk. :grin:

Ik vind ze mooi! Sluit niet uit er ooit een aan te schaffen :blush:

2 likes

Mwah 

deze mag best in mijn horlogekistje landen. :wink: Radiomir heb ik niks mee (lelijke kroon, die vooral heel erg ‘in je hand boort’!), sommige Luminor modelletjes vind ik wel mooi. Trouwens wel een merk met een mooie historie.

(Disclaimer: Plaatje gejat, ergens vandaan via het openbare Google.)

@koekoek, tja elk merk heeft zijn eigen prinsesjes. :rofl:

6 likes

Mooi of niet mooi, ze hebben karakter en een eigen gezicht. Dat maakt een merk toch een merk?

Ik moet zeggen dat ik ze soms heeeeel mooi vind. Pas nog een radiomir vastgehad. Wow
 dat is een mooi horloge en zeker niet lomp

3 likes

:point_up:t2:

Ik sluit hierbij aan, wil in de toekomst weleens een Radiomir ervaren.

Eens.

Ik zou alle aanbiedingen van de Paneristi Cirklejerkers wel in de prullenbak vegen.

8 likes

Gvd die wachtlijsten bij andere merken doen gekke dingen met mensen

6 likes

Dikke polsen = Panerai

3 likes

Ik vind het oprecht zo ongeveer het merk met de lelijkste collectie overall :sweat_smile: heb nog nooit een panerai gevonden die ik mooi vind, en waar ik zo’n smak geld voor neer zou leggen

3 likes

1 like

Ik ben erg gecharmeerd van Panerai. Ja, de Liminor is erg “aanwezig” maar de 1950 maakt een hele hoop goed. Rubber, leer, canvas, zelfs staal staat goed. En de Radiomir is irl prachtig. Als ik een 3-piece collectie zou hebben zou de Radiomir er hands down bij zitten.

5 likes