Deze heb ik zien varen
Ja, gewoon omdat het kan met een gat in je broek:joy:
Ben wel gecharmeerd van het merk. Heb een tijdje een Radiomir in bezit gehad en was daar erg van onder de indruk.
Precies dat. Bij kleine fijne handjes geen mooie match.
1 van mijn favorieten en in lekenland net wat minder herkenbaar als de shiny rollie die iedereen kent.
Juist. Ik vind het een heel fijn merk en heb mooie herinneringen aan de Panerais die ik heb gehad, maar ze waren stuk voor stuk te groot en daarom ben ik van het merk afgestapt. Ik moet die nieuwe Due modellen nog even bekijken, maar volgens mij is het dat net niet met 38-42mm.
Het merk doet me weinig. Jason statham draagt in enkele films een Panerai en op zijn polsen staat het niet slecht. Ik zou er met mijn relatief dunne polsen niet mee wegkomen.
Doen me altijd een beetje aan stoeptegels denken
Dikke billen = Michael Kors
Maar dat even terzijde.
Dikke tieten = Chanel
Dikke portemonnee = Rolex
Je kan er makkelijk een stuk afhalen mits je een goede draaibank hebt.
Gaan die klauwen dan zó ver open?
Panerai is voor mijn gevoel toch een beetje passé. Uit de tijd dat veel te grote horloges in waren (5-10 jaar terug?)
Voor een Panerai (ongeacht welk type) is de 44 m het mooist daaronder en vooral daar boven wordt het snel minder.
Modegrillen herhalen zich vaak weer naar verloop van tijd
Ik vind mijn 118 nog steeds een mooi ding, maar, eerlijk is eerlijk, vanwege de afmetingen krijgt hij ten opzichte van de vele concurrenten in mijn collectie, bijster weinig polstijd.
Panerai maakt horloges voor echte mannen! Niet voor mietjes die huilen dat 38mm wel de Max is voor hun pols . Ik vind Panerai gaaf, net als Breitling, dus ik ben een beetje een vreemde eend in de HF-bijt.
Panerai heeft als merk een beetje het “marmite effect” op veel mensen, je houdt ervan of je haat het. Dát is wat ik het charmante aan dit merk vind, tis geen allemansvriend en je ziet ze niet al te veel in het wild dus blijft het een bijzonder horloge.
Een recente Panerai met 30m WR is echter wel een dingetje waar ik echt met mijn hoofd niet bij kan.
Al die pondjes extra maken je niet per definitie mannelijker, die romige rondingen zie ik in ieder geval liever bij een dame.