Panerai: Wat vindt HF?

Hmmm dat heb ik altijd wanneer mijn vrouw in de buurt is. Kan bijna nooit nee zeggen.:laughing::laughing::laughing:

Over Panerai… ik denk dat het de perfecte horloge is voor mijn polsen! Ik moet er eens eentje gaan passen, denk dat het mij best zou staan. :slight_smile:

Ik vind dit n heel gaaf model:

image

Maar ik ben pas net n beetje naar horloges in deze prijsklasse aan het kijken dus wellicht iets voor de langere termijn.

2 likes

Zeg ‘echte man’ hoe voelt het om een ‘echte man’ te zijn?

Groeten van een 38mm mietje

8 likes

Nee zeggen waarop? Een pak rammel met de mattenklopper?

6 likes

Panerai heeft absoluut toffe modellen.
Maar simpelweg (veel) te groot voor mij persoonlijk.

1 like

38mm is dan ook wel errug klein…

:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

De Panerai Radiomir Black Seal maakt al jaren lang deel uit van de collectie. Krijgt zoals al eerder aangehaald wel minder draagtijd maar is toch een vaste waarde. Blijft altijd weer een feestje om hem te dragen.

Bij horlogemeetings zijn anderen altijd positief verrast als ze hem eenmaal om de pols hebben. Mijn advies: eerst een Panerai dragen voordat je er een oordeel over velt :slight_smile:

5 likes

Ik vind niet alle modellen mooi, zeker de grote jongens niet maar ben wel erg gecharmeerd van sommige kleinere modellen zoals de 42mm 512

6 likes

Ze hebben best gave modellen, echter zijn ze voor mij veel te groot. Zo’n stationsklok op m’n pols is niks voor mij :pig:

1 like

Ik heb daar destijds nog een andere variant van gemaakt , maar die kan ik niet meer vinden. Misschien heeft @blain hem nog.

1 like

Naast de achterlijke grootte van de modellen vind ik zelf de lugs lelijk en die halve euro op 3 kan echt niet.

Verder best aardig. :joy:

1 like

:joy:

1 like

Klein groot dik dun. Mooi is mooi

1 like

:see_no_evil::joy::+1:

5 likes

Dit is mijn 6e ik vind er niets aan :orange_heart:

Ook Rolex gehad en andere merken maar mijn hart ligt bij Panerai en vooral bij de 025 die ik heb.

12 likes

Ik teken voor die “looks” :wink:

Ben kaal en te dik dus geldt niet voor alle Panerai liefhebbers die look.
Mijn vrouw zegt net je bent wel lief en knap.

Bij mensen die ik ken die zoiets over mijn horloge zeggen zeg ik altijd je kop ook! :wink:

1 like

Het is niet voor niks dat Panerai de horlogewereld op z’n kop zette begin 2000. Het ontwerp is ijzersterk met een rijke historie. Helaas heeft Richemont het merk teveel uitgemolken waardoor het bergaf ging. Ik vind vooral de base-versies nog steeds leuk en draag ze graag. De kwaliteit is trouwens meer dan goed, ook wel prettig.

8 likes

Ik had nooit wat met Panerai, maar eenmaal om de pols is het heel anders. Vooral de Lab ID vind ik erg mooi.

Hear hear!!!

1 like