Panerai: Wat vindt HF?

Stoere binky horloges!

Ik zou een Vostok K65 kopen :ok_hand:

yup dive watch die af moet bij het handen wassen :stuck_out_tongue:

En bedankt, zojuist op de verlanglijst gezet. Iemand een El Primero kopen?

2 likes

In 42mm, heerlijk :+1:.

11 likes

En draagt als 45mm, been there, done that

true

ā€œJust inā€ … :joy: :wink:

Staat in het foldertje vermoedelijk bij de dames- of jeugdcollectie zoals de meeste horloges van 38mm of kleiner. Horloges van Panerai zijn gewoon lomp, ook om een damespols. Part of the DNA. GeinĆ¢g … :sunglasses:

2 likes

Redelijk lang verhaal maar drie keer geen prettige ervaring met het merk.

De druppel was ruim 2jr wachten op een horloge, wegens productie problemen. Kan gebeuren, maar dan besluiten het horloge enkel via de boutique te verkopen.

Zo ga je niet om met je klanten, ik ben dan iig geen klant meer.

2 likes

Ik vind het wel mooie horloges met een uniek design! Vooral de duikers erg tof :ok_hand:t2:

1 like

Ziet er toch niet uit op een vrouwenpols. Hij valt groter dan een Monaco en dat is toch echt een herenmodel.

4 likes

Prima! Lekker lomp… :wink:

Plus size noemen ze dat tegenwoordig. Dat is politiek correcter.

1 like

Dat is niet om aan te gluren. Maar onthou dat er hier ook iemand is die zijn vrouw een 44+mm Breitling…nog iets om heeft gehangen, met zo’n Starfish bezel.

Dan kies ik wel de Panerai.

Smikkel’n.

1 like

5dce7d1853f3cc0f24451dca25076011_1

9 likes

Jur en ik hebben net een goede band gesmeed die ik niet na een dag al op het spel ga zetten. :revolving_hearts:

Klikken op eigen risico :zebra:

.

1 like

Ieder zijn ding, eentje van mij :heart_eyes:

8 likes

Wat ik tof vind aan het merk is dat de horloges een duidelijke eigen stijl hebben. Sommigen zullen dat misschien als een minpunt zien, maar het voegt in mijn ogen echt wel iets toe. Zo een sterke ā€œdesign languageā€ ontbreekt vaak. Ik heb toch minder snel een klik met een merk waar een eenduidige uitstraling en visie ontbreekt.

Verder zijn ze voor mij persoonlijk wel mooi als object, maar is het mij wat te grof voor om mijn pols.Als ze de exact zelfde horloges zouden maken met 40mm cases zou ik ze aantrekkelijker vinden. Ik realiseer mij dat die grofheid voor veel mensen juist de aantrekkingskracht is. Panerai wordt langzaam aan wel steeds minder populair, en ik vraag mij af welke aanpassingen zij gaan maken om mee te gaan met de veranderende wens.

3 likes

Ik denk dat het plaatje voor jou geldt… ik snapte hem namelijk prima. Mijn comment is daar een reactie op😐

Dat kan dus echt niet…

1 like

Ik heb altijd wel iets met Panerai gehad, in mijn begintijd zelfs met Parnis en Getat rond gelopen. Alleen 44mm is voor mij toch wel aan de grote kant. Kleinere modellen zijn het dan toch niet helemaal. En de afschrijvingscomponent kan ik moeilijk los laten.

Voorlopig geen Pam voor mij. :frowning: