panerai

Is er een foto van het bewuste uurwerk ???

jullie moeten weten dat mijn vrienden niet mis zijn ,maar mijn ex is nog veel erger zij is nml. politieagent en besloot mij tehelpen.
nou dat is zeer goed uitgepakt met nog een collega op pad naar bennebroek en meneer was gelukkig thuis naar wat heen en weer gepraat kwam mijn ex met collega om de hoek want het dreigde wel erg uit de hand telopen.
daar was bennebroek erg van onder de indruk en naar een goed gesprek met de politie , heeft meneer toegegeven dat hij mij dat horloge ter goeder trouw heeft verkocht en wist volgens hem zelf niet dat het een replica was!!!.
maar het belangrijkste is dat ik mijn geld terug krijg €600 gelijk de rest binnen 7 dgn.per bank overschrijving dus het lijkt wel een sprookje eind goed al goed met dank aan de politie.
toch nog fijne feestdagen en ik zal wel uitkijken voor ik weer een horloge koop via een thuisjuwelier of internet en meer info. inwinnen via de fanatic paneriste onder ons met vr gr hans.

Fijn om te horen dat het nog goed af is gelopen :slight_smile:

Mvg Marco

Gelukkig maar!

Mijn beste,

Proficiat dat het allemaal toch nog goed is gekomen, wat een verhaal zeg en wat een lieve ‘ex’ heb jij. Ik zou haar maar eens een bijzondere kerst attentie doen toekomen.
Doch wil ik je onderstaand latijns gezegde niet onthouden:

‘Emas, non quod opus est, sed quod necesse est’

Dat wil zoveel zeggen als:
Koop niet wat gij gebruiken kunt (schijn, uiterlijk vertoon, onwaarheden, etc.), maar koop wat gij niet missen kunt (origineel, koestering, de waarheid, etc.). :wink:

Het gaat je goed en hopelijk zien we je binnenkort weer met een ‘real watch’

Orologio Signaturis Temporis

Goddank is dit goed afgelopen! Maar toch… Ik zou pas opgelucht ademhalen als de rest van het geld op je rekening staat, Hans. Hou dat dus even goed in de gaten.

Enne… een welverdiend applaus voor je ex!

Heb je het geld wel op echtheid gecontroleerd, als je ze tegen het licht houd zie je een watermerk… :wink:

Grapje hoor, profiat, netjes opgelost!

Good for you

Maar na het lezen van het hele verhaal heb ik het vermoeden dat dhr bennebroek dit horloge niet gaat vernietigen maar dat een ander slachtoffer de pineut gaat worden van een koopje.

MvG Eric

Wellicht eind goed, al goed. Voor jou tenminste. Want waarschijnlijk trapt er wel weer een ander in. Ik weet het niet meer, maar heb je dit klokje via internet gekocht? Misschien kunnen we dit heerschap dan een beetje in de peiling houden.

Groeten, Tom Vreeken.

Gefeliciteerd met het resultaat!

gefeliciteerd !!!

Dit scheelt gelukkig weer een hoop grijze haren!!(tu)(en de kerstdagen zijn al zo duur!!)