Non de jus, dacht dat ik een redelijk orgineel idee had van mijn skx mod. Zie ik dat jij de turtle versie hebt. Wel een Gave look.
De eerste tien banden zijn binnen
Eerste indruk: het is best een klus de band goed op maat te krijgen (en vooral te houden). Doordat dit, in tegenstelling tot de MN en Watchgecko, een singlestrap is zonder extra lus en van wat glad, elastisch materiaal is gemaakt, verschuift het gespje erg makkelijk en gaat de band snel losser zitten. Je komt eigenlijk een hand te kort.
Op de juiste lengte maken, terugslaan om de gesp en met een paar steken vastzetten scheelt denk ik een hoop frustratie.
Als het eenmaal goed zit, draagt de band wel erg lekker .
Ik verwacht de rest van de banden morgen of maandag en zal het zo snel mogelijk naar iedereen versturen.
Top! En thnx voor de review
We gaan het zien en meemaken
Die van mij zijn binnen die ik buiten de inkoopactie om had besteld.
Ze voelen erg goed aan! Nu nog even uitvogelen hoe ze gemonteerd moeten worden.
PS: Easy peasy:
Handige tip van @Batossai: als je de keeper van de Paratrooper wat krom buigt, zit deze een stuk strakker en komt de band minder snel los.
Vandaag de SEAL strap gemonteerd:
Erg fijne band!
Welke kant op?
In de richting vd kromming vd pols.
Nice! Ben heel benieuwd!!!
(Hoorde al onbevestigde geruchten dan je met die €100,- naar Panama zou zijn gevlucht; je bent er nog! )
De 2e batch is binnen:
Heel wat afgelikt en m’n DNA verspreid onder het forum:
zo, die had wel een heel hoog Gordon-gehalte
Als het goed is heeft iedereen het morgen in huis.
hier ook binnen!
Staat er goed bij!
Whaha. Wat een gekl##t zeg om je horloge om te doen.
Snap ook heel die erika straps niet. Ik vind nato bandjes echt wel leuk, maar die dingen van erika zien er niet uit met die gesp/ haak/ logo.
Het idee is wel goed en zal best comfortabel zitten. Maar je kan toch niet zeggen dat het er mooi uitziet?
Edit
Heb er eentje liggen. Zal nog eens goed kijken of het wat is. Begreep ook al helemaal niks van hoe het gemonteerd moest worden.
Ja het is de eerste keer wél een gepruts!
Hoekje voor hoekje is de truc!
Hier ook binnen hoor, bedankt!!!
Welke heb je? Die van Erika?