Paratrooper strap (+ inkoopactie)

https://www.cheapestnatostraps.com/collections/newest-products

Nieuwe straps a la Erika. Geen idee over de kwaliteit maar de prijs is net geen 10 USD.

7 likes

Ja, klopt :sweat_smile:

Kan niet wennen aan bandjes zonder taper.

Dat was te verwachten met de prijzen van de MN straps…

12 likes

Watchgecko verkoopt ze nu ook. Iets duurder, maar nu in de sale.

https://www.watchgecko.com/french-style-elastic-nato-watch-strap-by-zuludiver

1 like

Ik vind het ook niet gek nee. Het zou ook niet veel meer mogen kosten wat mij betreft.

4 likes

Ome alie heeft ze ook. Toevallig gisteren een in het echt gezien. Meteen 2 besteld.

2 likes

Ik had deze week ook al naar de paratrooper en seal banden gekeken, het lijken me leuke, comfortabele banden. In het verleden al een aantal keer besteld bij CNS en best tevreden over de kwaliteit, zeker voor de prijs die ze ervoor vragen.

Vanaf 5 banden 20% korting en geen verzendkosten naar Nederland. Maar niet iedereen zal 5 banden willen. Inkoopactietje doen? Doorgestuurd naar een Nederlands adres in envelop met postzegel zal dan rond de €8,50 per band zitten denk ik.

1 like

Ik wil er wel 1 proberen :+1:

PB maar even welk model/kleur/maat etc. Dan kan ik inventariseren of belangstelling voor is.

4 likes

Ik stuur ook een PB

pb incoming

Ge-PB’d

Interessant. Het zijn feitelijk kopieën. Er moet toch iets van copyright op het ontwerp van Erika rusten?

1 like

Snel bestellen voordat ze van de website af worden gehaald. :stuck_out_tongue:

1 like

Ik doe ook mee, als dat nog kan, PB je later even de details als dat oké is?

Goed kijken, deze zijn anders. Die van Erika vormen een lus, deze lijken meer op een nato. Overigens is de 10 dollar nog zonder BTW.

2 likes

Sure. Bestelling wil ik dit weekend versturen.

Goed punt Ipv €8,50 dus rond de €10.

Dat geloof ik wel, maar alles (incl. dat spade-vormige gespje) ziet er identiek uit. En daar gaat het om.

Ik vind het verschil wel zo groot dat ik ze niet identiek zou willen noemen. Alleen de sluiting is hetzelfde, niet de constructie.
Die is die van Cheapestnatostraps, een strook elastiek met een haaksluiting.

Die van Erika hebben geen open uiteinde maar zijn vastgenaaid met nog een extra stukje hardware. Om die van Erika te monteren moet je de pushpins losmaken.

2 likes