Dat klinkt on par met mijn ervaring met andere banden van die toko.
Watchgecko, here I come. Dank voor de tip in dit topic, @TimeLapse en @Theoclock.
Dat klinkt on par met mijn ervaring met andere banden van die toko.
Watchgecko, here I come. Dank voor de tip in dit topic, @TimeLapse en @Theoclock.
Bedankt voor de tip! De mail met het verzoek aan CNS om 25 nieuwe gespen toe te sturen is inmiddels verstuurd .
Op de site heeft de Paratrooper inmiddels Inderdaad een andere gesp, met een extra doorsteek:
Haha cool!
Vanochtend al reactie van CNS: de nieuwe gespen worden toegestuurd.
De versie van WatchGecko (identieke constructie als MN/Erika) vandaag binnen gekregen en zeer over te spreken. Nette, niet scherpe, RVS hardware, mooie en stevige webbing en nog geen € 20,00. Aanrader!
Ik hoop de mijne volgende week te ontvangen, ben benieuwd.
Hopelijk bevalt mij dit beter dan een reguliere NATO of Zulu band.
Interessant. Heb je die van MN ook?
Die van mij mag je wel hebben ik ga hem niet gebruiken.
Dank je, maar ik heb er ook eentje, nog niet gebruikt
Nee (nog niet?). Vind de prijs van MN nogal fors. Het is geen bijzondere constructie en geen dure materialen. Iedereen mag een goed belegde boterham verdienen maar vanaf €50…das met ham kaas kip vis worst en halve groentenwinkel.
Snap ik, ik ook, maar omdat je ze identiek noemde dacht ik dat je ze beide had en dus kon vergelijken op kwaliteit. Wel benieuwd naar.
Identieke constructie sowieso. Las dat de hardware van MN nogal scherp is. De hardware van WG is echt mooi afgebraamd.
De nieuwe gespen zijn binnen. Ik stuur ze iedereen die een Paratrooper besteld had nog toe.
Een hele verbetering :
Iemand nog een zwarte 20mm die die toch niet gaat gebruiken?
Ja, ik heb nog een zwarte 20mm over. Ook nog een 20mm James Bond en grijs met witte streep.
PB me maar even.