Paratrooper strap (+ inkoopactie)

Alle kleuren zijn zo te zien gewoon beschikbaar.

Hmmm… ik krijg bij 20mm veel uitverkocht meldingen. :man_shrugging:t2:

En ik, via mobiel, niet :man_shrugging:

Slecteer je dan ook de lug width en de gewenste kleur?
Krijg namelijk dan dit te zien…

1 like

Klopt, bij mij is ook minimaal de helft out of stock.

Top, bedankt :+1:

Conclusie na een middag dragen…: Deze bandjes zijn 10 dollar waard. En geen cent meer.
Ze lijken een beetje op de originele MN straps, maar daar is alles mee gezegd. De constructie is slecht, wat onze Adil hierboven ergens zegt: je moet de hardware verbuigen zodat het niet verschuift op de strap.
De constructie is dusdanig dat indien je ergens achter blijft haken, je je horloge kwijt bent met strap en al.

De webbing is dunner en fragieler dan die van Erika, en heeft ook een andere kleur groen.

Deze hieronder is een Erika.

Met het oog op het oorspronkelijke doel: comfortabele military straps; zijn deze slecht. Zowel qua design (geen extra bevestigingspunt) als materiaalgebruik slaan deze een beetje de plank mis. Maar de naam zegt het ook, Cheapestnato :smile:

Derhalve heb ik voor de liefhebber een groen/witte en een bond stap voor een tientje p/s incl verzenden

7 likes

Precies mijn conclusie :grin:

Wel leuk op de foto

3 likes

Dat klinkt niet best… maar hoe vaak/in welke normale situatie blijf je met horloge en al ergens achter hangen dan…??

:thinking:

Tijdens het tuinieren of wassen van de motor zal het wel mee vallen.

Bij klettersteigen, jungletraining of huizen zuiveren betwijfel ik deze straps ten zeerste.

3 likes

Volgens mij levert dat prachtige beelden op tijdens een field test :joy: ! Wie van de HF leden trekt er binnenkort op uit met z’n nieuwe paratrooper strap om de pols en gaat survivallen in de Ardennen?!

:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik vind het bandje best ok en stevig genoeg aan de pols vastzitten!

Om zoals @Rolopalooza het bandje nou meteen te gaan testen met je 2.5K Speedmaster vind ik dan wel weer van íets teveel optimisme getuigen! :smiley:

Anyway; voor mijn vakantie-SKX009 vind ik em geslaagd én het geld waard!

Voor kostbare horloges: gewoon dure shizzle kopen! :crazy_face:

3 likes

haha alles of niets!!!

1 like

image

Ik durf deze rustig op een paratrooper te dragen. Zit overigens wel lekker.

Vanmiddag nog maar eens proefgedraaid; het bandje houdt zich prima.

Misschien dat ie loslaat als je achter een rijdende trein blijft hangen maar ik voorzie geen issues! :+1:t2::slightly_smiling_face:

Je kan de Seal niet vergelijken met de Paratrooper, hele andere (betere) constructie. Bij de Paratrooper kan de keeper van het einde van de band schuiven.
Daarom wil ik die op maat maken en vaststikken. Ik heb bij de Paratrooper het horloge al een aantal keer los om de pols gehad.

Vandaag binnen gekregen van Zhuolei Watchband Accesories via AliExpress. Blij mee omdat ze ook 21 mm. leveren en die zijn bij MN extra duur. Ik wilde er graag een op mijn Flightmaster hebben. Blij mee. Eerste indruk: band goed. Hang en sluitwerk prima. $ 12,- per bandje. Er zat ook nog bij ieder bandje een tooltje en 3 pushpins. Klasse :+1:

https://m.nl.aliexpress.com/store/v3/home.html?shopId=1330708&sellerId=116011350&spm=a2g0n.detail-amp.store-card&pagePath=index.htm

8 likes

Maar…

Bij intensief gebruik gingen mijn goedkope nato’s (veel) langer mee dan Erika’s straps. Dus dat voorspelt eigenlijk veel goeds :joy:

2 likes

Inmiddels heeft Cheapestnatos het ontwerp van de gesp aangepast om te vermijden dat deze te gemakkelijk weg glijdt. Op Watchuseek las ik dat kopers van de vorige versie na klachten de nieuwe versie nagestuurd kregen. Wie na de aankoopactie ook dit probleem had stuurt dus misschien best eens een mailtje naar Cheapestnatos.

1 like

Er is maar 1 besteller. Vrees dat je er als individu dus weinig voor elkaar krijgt.