Hulde
Welke?
Die heb ik ook nog gehad was eerst een Politti maar werd na aanvraag van mij gewoon omgebouwd tot Grovana coral reef. Was een schaamteloze sub kopie
Volgens mij was het tz-uk
Al zou het uit Rijswijk komen, dan hoefde ik 't al niet
Ik zeg: Parnis ook hier direct bannen.
Tja, maar dan is de volgende vraag welke “merken” dan ook nog en daar gaan we niet uitkomen denk ik. Alhoewel, Alpha hoort daar zeker bij.
De plezierfactor = (realiteit/verwachting)/prijs
De oorspronkelijke vraag was: is het wat? En dan blijft het antwoord Nee
Is dat dan niet enkel hun ‘marina militare’ label ?
Grovana heeft ook serieuze horloges gemaakt. Voor ze allerlei troep gingen maken… O.a. horloges voor het Duitse leger.
trouwens, ik heb ook nog een Laco uit de jaren 50, kastje lijkt zelfs wel op een Constellation.
Zijn degelijke klokjes voor het geld, prijs kwaliteit is prima, uurwerkje is natuurlijk een cheap 21j uurwerkje maar kan gerust een paar jaar mee
+1 en dan een leuke 12h Pepsi bezel erop.
Terug naar oorspronkelijke vraag. Als je een GMT achtig model wil voor die prijs, en je hier hoort dat er best wat modellen van voorbij zijn gekomen hier, dan kun je het dus best proberen
Bij Parnis zelf kopen, maken nl. verschillende kwaliteiten uurwerken. In de mijne zit een prima Seagull handwinder.Heb op de mijne ook geen invoerrechten hoeven betalen. Behoorlijk snel in huis ook.
Niks van aantrekken wat een ander vindt of zegt. Hommage en jatwerk van anderen is een eindeloze discussie.
Het is i.i.g. geen nepper.
Voor 7 tientjes gewoon een keer proberen, ik denk dat je verbaasd zult zijn over de kwaliteit.
Werkende GMT, saffierglas, keramische bezel insert… Of het nou Parnis, Corgeut, Bliger, etc. heet, het rolt allemaal van dezelfde chinese band en uit die streek komt tegenwoordig geen rommel meer.
Volgens Parnis zit er wel verschil in kwaliteit tussen de horloges die je op de officiële site en hun boetiek besteld, en de horloges die je kunt vinden op Ali en Ebay.
Dit zou toch wel een guilty pleasure kunnen zijn
Parnis is prima voor het geld, heb er zelf nog twee over, waarvan een al jaren prima loopt.
Hou wel rekening met 13,- plus 21% invoerkosten.
Staat op de site dat de invoerrechten etc. bij de prijs inbegrepen is en dat het pakketje als “Gift” wordt verzonden…