Passend geboortehorloge rond 1500EUR

Die Damasko vind ik een heel goed idee inderdaad. Ik verwacht dat ik 'm niet aan 'm verkocht krijg (denk dat 'ie 'm te eenvoudig/strak vind) maar ik ga 't zéker proberen.

En @PeterLC: die Sinn is gorgeous. Ik denk dat ik die niet door geef als optie. Ik wil 'm zelf hebben :wink:

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Anders was het sowieso een SMP geworden hoor :wink: En ik ga daar trouwens nog steeds voor lobbyen. Dan koopt 'ie maar een tijdje luiers bij de Action of zo.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Misschien dat ie een blanco kaart op die datum af kan laten stempelen, al dan niet als de garantie termijn verstreken Is…

Ik zou overigens wel een net model adviseren. De reden? Ik denk dat in de toekomst mensen nog meer high tech dan nu gaan gebruiken. Goeie kans dat een traditioneel/mechanisch horloge nog minder gangbaar wordt dan nu. Maar misschien dat ie em wel met bijzondere gelegenheden wilt dragen. En zelf trek ik met bijzondere gelegenheden iets netjes aan, waar ploprof bij wijze van niet bij zou passen.

1 like

een apple watch, is over 18 jaar echt een unicum!

2 likes

Eugene van Baal in Nijmegen heeft een mooie HAMILTON JAZZMASTER AUTO CHRONO in de aanbieding van 1495 voor 1100 Euro.
http://www.eugenevanbaal.nl/horloges/hamilton/jazzmaster/hamilton-jazzmaster-auto-chrono-h32596131

4 likes

Helemaal mee eens !!

1 like

Kijk eens naar het merk Epos, rond de 1000 a 1500 valt genoeg te vinden, deze als voorbeeld uit de Collection Passion:

Edit misschien is dit te dressy :stuck_out_tongue:

Grtz

Ik zou lekker voor die longines LLD gaan.

Prachtig horloge en een klinkende naam die zelfs bij niet-kenners meestal wel een belletje doet rinkelen als zijnde ‘duur’ merk

Vergeet niet dat veel mensen die niets met horloges hebben echt niet de meerwaarde zien van een damasko tov, noem een wat, een fossil en een gebaar als dit moet natuurlijk wel speciaal zijn

2 likes

Ik zou het inderdaad bij een wat gevestigder merk houden. Hoewel een Sinn dat voor vrijwel iedereen buiten “onze kringen” ook niet is… :neutral_face: :wink:

1 like

Dat klinkt als een aanname, zou ik nog even navragen.

Het zal best degelijk spul zijn, maar:
"- geen microbrand maar een beetje een established merk"

Ben biased, maar waarom niet een Oris Aquis? Ticks all the boxes.

Of een Fortis Flieger. Tijdloze toolwatch. Op MP staat de chrono versie voor effe 1000 euro. Nieuw.

Je wilt er je hele leven mee doen, dus tijdloos. Ik denk aan een nomos Orion .

Een omega speedmaster reduced? Zit je qua prijs tussen de 1000 en 2000 euro. En mocht zijn zoon op zijn 18e een dun polsje hebben kan hij hem sowieso dragen :wink:

1 like

Nieuw zie ik dat nog niet lukken binnen het budget. Maar wel een prachtig horloge. Een niet-WIS maakt het natuurlijk ook geen hol uit dat het geen moonwatch is.

haha precies. En over tijdloos gesproken…
Je noemde dat het waarde verlies niet uitmaakt maar daar hoef je je bij deze aankoop geen zorgen over te maken. Ik denk dat dit een erg mooi geboortehorloge is. Moet hij perse nieuw zijn dan?

Ik zal het daar nog eens met hem over hebben. Hij vind het wel speciaal als ie afgestempeld wordt op de geboortedag. Maar zoals boven ook al werd voorgesteld kun je ook soms iets vinden met ongestempeld kaart.

Zeker weten de LLD