Mooie offerte en mooie klok. Maar ga toch voor de stalen band en Romeinse cijfers. Evengoed bedankt voor je reactie 
Not my cup of tea hahaha
Dan lijkt mij een Tudor een betere optie voor je. Day-Date is 36mm en is er met witte plaat en romeinse cijfers. Ze hebben allemaal dezelfde 76214 referentie, dus het is even zoeken naar de juiste configuratie. Je hebt ook nog een Date optie, die is 34mm en dus net iets kleiner. Referentie is 74034.
Altijd welkom @Jan74!
Wederom een prachtig exemplaar, zag hem idd al Chrono24 voorbij komen, klopt dat? Wil je mij even bijpraten over die referentie? Staat dat voor type loopwerk, kast en dergelijke? Ik leer met de minuut bij hier 
Een 38mm Tudor Royal is ook niet verkeerd. Heb zelf de 41mm day-date versie gehad; Heerlijk dragend horloge, met een, vind ik, mooie uitstraling.
Daar mag je idd trots op zijn, prachtig horloge met stoere bezel. Ook de blauwe plaat echt stijlvol. 
Ja, ik heb hem dus niet meer. Omdat ik een Maurice LaCroix Aikon in 42mm heb gepast en die, persoonlijk, nog mooier vond. (Voor ongeveer de helft van de prijs)… Maar gezien je voorliefde voor Romijnse cijfers en Tudor: De Royal is dan een topkeuze!
Ja klopt idd, bij instellen van mijn voorkeurs-filters komt Tudor vaak voorbij. Zag onlangs nog een 34mm Royal ref. 28400 ook met blauwe plaat voor een nette prijs, maar wél van een particuliere verkoper. Vind dat best spannend… maar blijft toch kriebelen.
Snap ik! Als je echt voor Romeinse cijfers wilt gaan, misschien toch ook eens in Cartier verdiepen. Santos?
Net effe achterin kluis gedoken, Roadster was een van mijn eerste horloges…
Op staal…
Op staal een zeer mooie klok Harmen! Ik zou die kluis straks maar weer goed dichtdoen
Bedankt voor je tip!
Thanks. Denk dat je aan een Royal een goede hebt trouwens.
Laatste advies. Altijd even passen. Ben na passen weleens afgeknapt, maar ook welleens onverwachts een nieuwe ontdekking gedaan, e.g. Tank. Was niks voor mij dacht, tot ik hem een keer om had. Foto’s dekken niet altijd voor 100% de lading…
Welkom Jan op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Ik hen zelf recentelijk een nieuwe Tudor Royal overgenomen van een forumlid.
Dat is deze:
40,5 toch?
Welkom Jan op dit leuke en informatieve forum 
Het aardige van dit topic is dat er al een waaier aan suggesties en ervaringen voorbij is gekomen ……er is gelukkig nog een hoop te “studeren “ zelf zou ik het blauwe gedeelte hier gebruiken voor een eerste aankoop en het horloge persoonlijk afhalen …erg leuk en je wordt al weer een stuk wijzer
Succes !
Tot max 0.8 cent. Heb net een uit Japan gekocht. BTW op het verklaarde bedrag.
Worden mensen daar vaak afgewezen?
Weet niet hoe het nu is…maar je moet goed Duits kunnen schrijven was het toen…Ik heb gewoon Google translate er op los gelaten toen 
WUS was geen probleem 
Zeer mooi en netjes. Zoiets in de 38mm versie lijkt me prachtig. Ben er zuinig op zeg ik 
Dit is ook de
Ze moesten eens weten