Passie-ondersteuning aub

:face_with_hand_over_mouth::wink:

1 like

Ik heb op dit forum horloges gekocht en verkocht. Als ik naar een bepaald horloge op zoek zou zijn dan zou het “blauwe gedeelte” van dit forum voor mij de aangewezen bron zijn.

1 like

Bedankt voor je advies Bert.

Ik ben net binnen 5 minuten lid geworden van UF, echter ik heb 10 jaar in Duitsland gewoond, en ik heb een Duitse vriendin (die geen Nederlands spreekt) dus de Duitse taal spreek (met accent) en schrijf ik vrijwel native.

2 likes

Nou, niet zo een probleem om toegelaten te worden in UF hoor, gewoon gebruikmaken van lid zijn van HF en 10 min later ben je binnen (recente eigen ervaring). De Duits is wel een probleempje… :rofl:

2 likes

Mocht er ooit iemand die lid is van dit forum dringend hulp nodig hebben met de Duitse taal, mag je het ons (mij en mijn vriendin) rustig vragen hoor. Dus niet om een vakantiehuisje te reserveren of iets dergelijks!

4 likes

Welkom Jan op dit leuke forum, genoeg inspiratie en info hier. Zou zeker niet je eerste horloge online gaan kopen, je kan bij veel AD’s altijd wel wat passen en dan heb je een klik met een horloge of niet. Het blauw is ook een goede tip, dan is de kop eraf. Catawiki en BVA zou ik je zeker niet aanraden, die zogenaamde experts slaan gewoon een slag in de ronde v.w.b waarde van horloges. Doen ze dus echt op basis van foto’s zonder dat ze een horloge ook maar in de hand hebben gehad.

Tudor is het kleine broertje van Rolex en dat is echt een prima horloge, kan wel een foto van die van mij laten zien een Tudor Royal maar weet niet of dat je smaak is.

Veel succes met je zoektocht, en bekijk en lees rustig de diverse topics hier :ok_hand: :+1:

1 like

Hoi Fred, bedankt voor je adviezen. Waardevol hoe jullie allemaal een grote steen bijdragen hierin. De Tudor Royal behoort absoluut tot mijn favoriet. Pas nog een 38mm aangehad. Dat is meer mijn ding dan 41mm. Ben nou eenmaal niet zo potig. Ga mijn zoektocht rustig voorzetten, 1 stap tegelijk. Hopelijk mag ik jullie kennis nog vaak inschakelen;) fijne avond!

2 likes