Passie voor horloges!

Beste horlogeliefhebbers,

mijn naam is Michel en heb als nickname “passionforwatches” ! Het virus is bij mij al op jonge leeftijd toegeslagen en is met geen vaccin tegen te houden :grinning: Ben inmiddels trotse bezitter van diverse horloges van o.a. Rolex, Blancpain, Cartier en Piaget. Ik durf te stellen dat mijn kennis en kunde van horloges en/of handelaren behoorlijk groot is (zelf door schade, schande én geluk) wijzer geworden. Ik hoop hier onze passie te kunnen delen en waar nodig advies te kunnen geven! Enjoy life (and watches)!

33 likes

Welkom Michel :wave:

En foto’s or it didnt happen geldt hier absoluut. Dus schaar niet om zo nu en dan wat wristshots the delen :slight_smile:

2 likes

Welkom Michel en hopelijk mogen we snel van wat plaatjes genieten van al het lekkers in je collectie.

Thanks, hoop mijn kennis en foto’s te delen. Er staat er inmiddels eentje in de “wat dragen we vandaag” topic!

Welkom op het Forum!

Dank je Motormuis! En komt zeker goed!

1 like

Dank je! Ik zit ook op het Rolexforum, maar dat vind ik echt te beperkt. Jammer is daar dat andere merken (op enkele na) altijd weinig waardering mag ontvangen, maar ja, het is niet voor niets het Rolexforum :joy:

Welkom!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

Dank je!

1 like

Thanks!

1 like

Welkom!

1 like

:v:

2 likes

Welkom :smile:

1 like

Welkom bij de club!

1 like

Welkom, enjoy!

1 like

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier gewenst!

1 like

Welkom!

1 like

Hoi, welkom!

1 like