Patek-bezitters?

Heb hem ook weleens in het echt gezien, maar vind hem gewoon niet mooi. Schitterend afgewerkt, etc. Enkel niet mijn ding.
Dit zijn voor mij de mindere uitstapjes van Patek. Net zoals al die variaties op de Nautilus met als toppunt de Anachrono versie.

Zoals je aangeeft het is persoonlijk. Oh, enne, altijd goed om te delen, dus vooral blijven doen! :+1::grinning:

Ik kan het toch niet laten te reageren op al de opmerkingen van: ‘te duur, niet mooi of anderszins’.
PPC heeft ook modellen die tweedehands op hetzelfde prijsniveau liggen als sommige Rolex-modellen, die in dit forum grif gekocht/verkocht worden. Als voorbeeld laat ik het horloge van mijn vrouw zien, dat ze kreeg voor ons 50-jarig huwelijk. Het is het type Gondolo, geheel in goud uitgevoerd met een roomkleurige emaille wijzerplaat. Natuurlijk met een echt croco-bandje. Er naar kijken maakt ons al blij.

28 likes

Even wennen, maar bij nader inzien toch wel fraai!

Mooi, en al helemaal met de gedachte erachter!

1 like

Ben nu wel benieuwd over welke opmerkingen je het hebt?
Enfin, de Patek van je vrouw is nog steeds een mooie hoor! Verdiend ook nog wel meer foto’s.

Hoi,
Heb je alle reacties gelezen vanaf '16?
Bedankt voor jouw reactie. Inderdaad zijn er meer foto’s, maar die verschillen voornamelijk in opnamestandpunt.

Ook deze is bloedstollend mooi

1 like

Vanaf je laatste reactie is er niet veel veranderd, vandaar. Daarbij zoveel mensen, zoveel meningen.

Benieuwd naar de andere foto’s! :slight_smile:

wauw :open_mouth:

1 like

Das een taai bandje Willem :wink:

Mooi hoor :+1:

1 like

Klopt wat je zegt, maar iets in mij vind deze stalen versie toch nog aantrekkelijk…

Waaarschijnlijk omdat die zo niet mooi is dat die over 30 jaar een fortuin waard is :rofl:

:v:

Ja, dun maar taai, net als ikke.:smile:

1 like

Mooie klok!

20 likes

In het echt heel mooi,
Stapje hoger dan Rolex,

12 likes

Deze plaat vind ik mooier dan de witte. Fraai hoor

1 like

Dat zou ik heel moeilijk vinden wanneer het zou gaan over mijn eigen collectie…

2 likes

Prachtig!

Vandaag nog !

pffff

Maar goed, jij hebt natuurlijk wel mooiere horloges dan ik. Wie wilt die oude rommel van mij :stuck_out_tongue:

1 like

Ik weet zeker dat jij hele mooie vintage Invicta stukken in je collectie hebt…
Is die WW1 nog iets geworden btw ?