Patek echt?

Lekkere verzameling hoor, holy shit :joy:

1 like

Leuk topic, me like a lot.

Vooral grappig hoe mensen die nog nooit een Patek in handen hebben gehad hier op reageren en het hebben over details. :rofl:

Voor de TS, ik zou even filteren tot de paar mensen die er wel verstand van hebben en daadwerkelijk met vergelijk materiaal komen, daar heb je meer aan.

Gecondoleerd, en toffe vondst!

10 likes

Ongeveer 250k bijeen?

1 like

Heeft die van @SuperC opeens twee jewels meer? 50vs48?

Mijn 5212 heeft ook 50 jewels, net weer gechecked

3 likes

Waar heb je die foto vandaan ??

Ah top

Dit is echt het beste vragen over echtheid topic ooit! Wat een mega vondst.
Uiteraard gecondoleerd. Maar dit is een van de weinige keren dat een horloge uit een erfenis echt is, laatstaan 10 dikke klapperts!

2 likes

Gecondoleerd, materie kan het verlies niet verzachten/compenseren.

Als deze horloges daadwerkelijk authentiek zijn heb je een bizarre erfenis ontvangen. Ik help het je hopen!

2 likes

Leuk dat je zo enthousiast bent Ralph maar er is nog altijd een iemand overleden, misschien even een tikkeltje minder hyped.

16 likes

:point_up_2:

En heel veel sterkte gewenst met het verwerken van het verlies!

2 likes

:rofl::+1:

Er komt ook een Carl f bucherer te voor schijn

Niet echt een horloge om als replica te kopen

Echt liefhebbers merk

Hopelijk alles echt! Top vondst

1 like

Maar even, wie z’n erfenis is dit? Van @SuperC of zijn de erfgenamen bij Jaap terecht gekomen? Voordat heel medelevend HF Jaap condoleert met een overlijden.

2 likes

Van mijn zusje, mijn zwager is overleden. Dus ik heb er niets mee te maken. En de horloges komen sowieso niet te koop :sweat_smile:

9 likes

Je zus moet je toch wel meer kunnen vertellen hieromtrent. Is een aardige som aan horloges. En ook mijn condoleances

2 likes

Aha oké dus alsnog wel heel dichtbij. Gecondoleerd Jaap.

2 likes

Gecondoleerd Jaap. Veel sterkte.

1 like

Gecondoleerd.

1 like

Gecondoleerd Jaap.

Mooi dat de PP echt blijkt en dat ze niet te koop komen. Prachtige erfstukken.

1 like