Ik volg met aandacht. Zo benieuwd. Hoop op een echte uiteraard
Dit is door andere al eerder aangegeven maar kan TS een afbeelding van de balans sturen.
Wellicht verhoogt dit de spanning of geeft het direct uitsluitsel.
Het originele uurwerk heeft een lagerbus en het uurwerk van de TS heeft hier een lagersteen of ander kleurig lager ( voor zover de foto scherp is)
Overdag buiten werkt het beste. Maar daar hebben we nu niks aan. Ik heb goede hoop dat deze echt is Jaap! Ben benieuwd wat het laatste onderzoek omtrent de Buckle laat zien zo…
Het kan aan mijn gebrek aan kennis van de replica-markt liggen, maar dit soort inhouse binnenwerken met dito afwerking zijn toch niet rendabel na te maken? (conclusie: echt)
I think we have a winner! Echt!!!
Misschien ligt het aan de kwaliteit van de foto’s maar ik heb toch het gevoel dat het horloge veel minder strak is dan de echte op alle fronten. Ik vind het bandje wat rafelig in de details, de gravures lijken wat rommelig en ik vind het geheel veel te glimmerig
Ik ben er 99,999% zeker van dat hij echt is. Net als @Andamanen zegt, probeer dit maar eens na te maken.
Voor de laatste 0,001 procent moet je even naar S&C
Ja dus
Mij lijkt de gesp van @Parachrom niet gelijk aan die van de TS. Is de doorn ook dichtgevouwen rond de pushpin bij die van Parachron? Kan dit niet goed zien omdat hij op dit punt net niet scherp is. Verwacht bij PP geen dichtgevouwen doorn.
Zou hem niet voor echt durven aankopen
Er kwam nog meer uit de kluis zetten. Schijnt wellicht nog een ander licht op de situatie…
En er lag nog wat in een ander kastje, en een sokkenla. Allemaal zo op elkaar, tegen elkaar aan, verschrikkelijk
Jaap, Kassa 3 met spoed
Ik denk dattie echt is. Inzoomen op vage fotos heeft weinig zin.
Holy moly…
Jemig, wat een vondst. Van harte. Ziet er echt uit.
Poooohhh!!!