Platinum kast, nylon bandje, decadent uurwerk, sportieve plaat. Ja dit is tof. heel tof. Beter duur dan niet te koop zullen we maar zeggen…
Die grap had ik in gedachten, maar ik ben te braaf om hem te maken
Dan kan ik je het “Vermiste forumleden” topic aanraden
Ik snap wat je zegt, maar misschien vindt ik hem daarom wel mooi: zo is er wat meer ruimte en geen geprop…
Nou 380k en “niet te koop” komen voor mij aardig in elkaars buurt.
Deze “2” (wat er nog van over is) getuigd toch wel van creatieve armoede. Dan moet je als ontwerper ook wel een enorme hork zijn en niet gehinderd met een oog voor verfijning.
Onvoorstelbaar mooi horloge. De prijs is echter zo exorbitant dat de lol er wel vanaf gaat. Het is wel mooi dat niemand (tenzij ze op HF zitten) weet dat het zo’n duur horloge is.
Dus ik denk dat ik er wel 1 ga kopen.
ja dan wordt het doorstomen naar 500k op de grijze markt, als het toch al in de tonnen gaat lopen
Echt een mooi horloge Ron, ik kijk niet naar de prijs want daar gaat het niet om. Mooi afgewerkt, alles klopt aan dit horloge. Heb trouwens ook genoten van je filmpje, mooi hoe ze door het uurwerk heen filmen.
. Benieuwt naar je incoming topic en vervolgens naar je NA
ik heb ergens gelezen dat je eerst een band moet op zien te bouwen met je AD.
Zenith, TAG Heuer, en Breitling hebben in mijn ogen meer in de chronografen-wereld te zoeken dan Patek, zeker ook omdat die drie merken, net als Hamilton en Seiko al bezig waren met de race naar de eerste automatische chronograaf, en ze allemaal een zekere geschiedenis hebben op dat vlak.
Maar Hanhart uitlachen… Weet je, ik heb meer respect voor een merk wat me voor 1800 ballen een gedegen chronograafje kan verkopen wat over 30 jaar nog makkelijk en betaalbaar te onderhouden is, dan voor merken die 380K voor een horloge vragen waarvan de helft misschien marge is, zodat ze alsnog 2 manjaar aan geld in de afwerking van het uurwerk kunnen stoppen zonder met hun ogen te knipperen.
Tja. Porsche maakt ook een Macan. En een Panamera. En de 944.
Je ziet het me doen, en je ziet me Breitling en Hanhart tot winnaar uitroepen, al is het maar omdat die geen
hebben.
Helaas ben ik pas nummer xxx op de wachtlijst… gaat jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren duren !
Heb ik toch de goede chronografen gekocht Chris, Tag Heuer en Breitling .
Maar 380 k is voor jou toch geen geld, loop je dagelijks mee rond om horloges mee te kopen
Nee hoor Ron, heb daar een open deurtje. Wanneer wil je hem hebben, morgen of volgende week
Dan mis je toch het hele punt ?? Het gaat niet om goedkoper , of prijs, maar om het zo mooi mogelijk te doen. Kunst is het ! en da`s niet voor de massa, maar wel kassa
Porsche maakt ook een Macan
en dat is niet hun mooiste, maar ze bestaan nog wel, dankzij hun exorbitante prijzen denk ik.
Nee, oog voor historie . In de jaren 40 werden voor wijzerplaten van chrono’s dezelfde persen gebruikt als voor gewone horloges. Bij het bewerken van de subdials bleef gewoon de rest van het nummer staan. In die tijd waren horloges nog gebruiksvoorwerpen.
Uiteraard een kwestie van smaak, maar ik stoor me niet aan afgekapte cijfers. Maar die afgezakte subdials vind ik echt een misdaad tegen alle wetten van de symmetrie