Een McLaren is leuk. 800 Seiko’s daarentegen vind ik weinig begeerlijk.
Maar goed, het gaat nergens over. Ze maken er een handvol, dan blijven ze exclusief en waardevast. Dus een prima investering. Ik vermoed ook dat de kopers dit zo zullen zien. Belegging, status, in de kluis ermee. Maar hij is mooi hoor.
LOL, al dat commentaar op een horloge van 380k door mensen die in nog geen 380 jaar het horloge bij elkaar kunnen sparen. Dan snap je het niet helemaal imho.
omg wat een prachtige klok ,die afwerking die kleur ,design supervet sta te kwijlen het kwijl raakt al mijn schoen aan en ik bibber eind weg pffffff .ben al begonnen met sparen hoop dat het lukt voor ik 100 bent. patek is de no 1 zal nooit van plaats 1 gaan zuivere klokkies en geen bling bling zoals a&p,rolex jacob&co, etc etc
kan uren naar het plaatje kijken dammmm:heart_eyes:
En waarom zou je geen commentaar mogen leveren op een horloge dat je niet betalen kunt? Als iets een buitensporig prijskaartje heeft is het boven kritiek verheven ofzo?
Vind het best logisch. Je kan toch wel vergelijken, of kritiek hebben, op een horloge die buiten je bereik ligt? Is dat niet een beetje het hele punt van een forum als deze?
Anders mag het halve forum geen slecht woord meer in de mond nemen over nieuwe Rolex releases.
Als dunne benen niet je smaak zijn mag je dat ook best zeggen. Vind het een rare gedachtengang dat je iets moet kunnen betalen of bereiken om er een mening over te hebben. Als Patek een lelijk gedrocht op de markt brengt en er maar een hoog genoeg prijskaartje aan hangt moet iedereen dus maar oeh en ah roepen?
Ik snap de achtergrond van je opmerking wel. Als je iets niet bereiken kunt is er soms de neiging om het maar te gaan afkraken. Daar moet je je niet to laten verleiden, maar dure horlogemerken zijn wat mij betreft niet boven kritiek verheven, net zo min als de goedkopere merken.