NOGMAALS DE NAUTILUS GAAT NIET VERDWIJNEN
wellicht de 5711.
NOGMAALS DE NAUTILUS GAAT NIET VERDWIJNEN
wellicht de 5711.
Om het lekkerder te maken.
Kwestie van smaak, de Aquanaut is een heel ander horloge, maar nog steeds erg mooi.
Mooi hoorâŠ
@TheWornWatch als jij je linker doet dan doe ik de rechter, misschien krijgen we meer voor de setprijs?
Ga je mond spoelen. De aquanaut is niet net zo mooi. (Die is nu gewild bij gebrek aan beter)
De nautilus is een mooi horloge.
Als je ze beide tegelijkertijd in je handen hebt zie het direct.
Ftfy
Heb ik ook niet gezegd.
Laatste poging DE BLOODY NAUTILUS GAAT NIET VERDWIJNEN
Excuus. Is niet mooi.
Haha. Stoorde jij je ook?
Ik zag hem na het plaatsen ook voorbij komen, ziet er wel mooier uit met dik gedrukte letters
In welke winkel werk jij?
Even kijken of je smaak hebt
Ah spilstraat!
Kerel, ik dacht dat jij nog een student was. Hoe lang is Swatch group al weg uit de Limburgse hoofdstadâŠ
Ah. Nou snap ik het.
Je bent inderdaad jong.
Swatch group hoofdkantoor zat ooit in Maastricht. Ver voor de tijd dat jij er kon werken. Daarom snapte ik even niet hoe je daar had kunnen werken.
Jij bedoelt een Swatch winkel.
Wel een beetje donker daar
Is om de klanten te verwarren, dan kopen ze misschien nog iets. Overigens kunnen ze mijn gezicht beter niet zien als ze koopintenties hebbenâŠ
Hoorde vandaag ook dat de 5711 er niet uitgaat , maar wss wel een ander referentienr krijgt ⊠En blijft dus in een âaangepasteâ vorm wel leverbaar. Ben het ook eens dat de 5711 misschien niet het topmodel is in de hele Patek collectie maar een icoon is het zeker
We gaan t zien âŠ
Klopt. De dial van de aquanaut is mooier dan die van de 5711.
Mooiste horloge in de winkel en het is er niet te koop