Jawel hoor, kunnen hem gewoon kopen, maar dat willen ze niet.
Ik zou graag een 5711 willen hebben. Twijfel of ik er nou blijer mee zou zijn als ik de hele verzameling weg zou doen en dan alleen de 5711, of gewoon vergeten en door. Hij is heel mooi, maar ook heel duur momenteel. Prijzen van 2-3 jaar geleden lijken wel een koopje.
Wat is de huidige marktwaarde van de Nautilus 5711? 70.000 euro? Denk dat ie alleen nog maar verder omhoog gaat. 100k als ie gediscontinued wordt…
Ik vond 3 jaar geleden 2k nog veel geld voor een horloge. Van 70 naar 100 klinkt als een goeie belegging maar ik heb er nog geen goed gevoel bij
De Nautilus en de Royal Oak van staal, zijn zulke belangrijke succesnummers geweest. Daar plukt de gehele Zwitserse horloge industrie nu nog de vruchten van.
Dat de consument z’n portemonnee zo ver zou opentrekken voor een sportief Zwitsers horloge van staal, was voor hun komst ondenkbaar.
Dan is de 5711 eigenlijk wel de ongekroonde koning van de stalen sportmodellen uit Zwitserland. Ik zou het een bijzondere move vinden als deze uit productie gaat.
Precies dit. Zou er ook geen bal van snappen.
Skeer
Ik mis de optie Aquanaut Travel Time. En voordat je weer boos reageert, het antwoord is welles.
Precies dit.
Ik niet. Maarja in mijn geval betreft het dan ook een gewild stalen (sport)model.
Pauper.
Gaat de Platona er soms ook uit?
Die stijgt momenteel ook snel in de vraagprijzen.
Die is zeker gaaf!
In vergelijking met deze is de 5711 best aan wat vernieuwing toe!
En smaken veranderen, poosje geleden vond ik de 5711 supergaaf en de Aquanaut een goedkoop ogend ding. Nu is mijn smaak omgekeerd. Aquanaut steeds mooier (en bovenstaande supergaaf) en 5711 niet meer mijn ding.
Wat?
Mensen hebben teveel geld en zoeken daar een vaste standplaats voor. Hetzelfde als iemand die ‘investeert’ in een stalen Submariner maar dan met 8 keer zoveel geld. En omdat er aanzienlijk minder van zijn valt het sneller op in de prijselasticiteit.
Als je dit nou kul vindt, bedenk je dan dat ik ook gewoon eens een keer eerder ergens op wilde reageren dan @Dora
Die is nog een passend gifje aan het zoeken.
Welkom @Watch.Lover, nieuw hier zie ik?
Waar heb jij deze zekerheid vandaan?
Mooie Aquanaut heb je overigens!