Patek Philippe Nautilus 5711!

Absoluut niet.
Ik vind het echt geen mooi horloge, duur of niet duur ik zou deze nooit aan schaffen .

Leuk, interessant verhaal! Dank je wel!

Kijk zo ziet ie er 100x beter uit met 1 oor minder.

5 likes

Waarschijnlijk is 125k ook zakgeld voor degene die het koopt voor dit soort prijzen.

1 like

Eigenlijk wil ik gewoon niet neergeknuppeld worden…:sweat_smile:

1 like

ja, of een Grand seiko, een auto, een vakantie, een russische importbruid en een aanbetaling op je huis. Maar 3 horloges en wat zakgeld is ook waar ik op uit zou komen als ik 125k te spenderen had.

1 like

Leuke contribution!

Hij zakt al weer…
Iedereen die bereid is 125k te betalen heeft hem inmiddels wel. :slightly_smiling_face:

1 like

12 likes

Ze lopen weer los, dus…

Helaas. :slightly_frowning_face:
Maar mijn grapje ging over iets ander :shushing_face:

1 like

Ik vind het echt een mooi horloge, absoluut overpriced (nu) maar wel duidelijk iets heel anders in horlogeland en in al die jaren praktisch ongewijzigd gebleven…

Prijzen gaan inderdaad door het dak nu ; had een paar weken geleden bij een dealer (geen AD) in BE deze om de pols en was echt onder de indruk… Ook de witte dial met de zwarte indexen vond ik erg mooi (alhoewel mijn voorkeur persoonlijk wel met de blauwe dial zou zijn : ). Prijs was scherp en als ik het had kunnen doen financieel , had ik de trekker over gehaald… Had ik wel mijn ook mijn AP :roll_eyes: voor moeten laten gaan, maar er was wel enige twijfel :wink:

En nu kleine twee weken verder zit er tussen de prijs toen en nu een leuke(gebruikte) auto qua prijs tussen… Zo hard gaat het gewoon als er een “icoon” van een groot horlogemerk discontinued wordt.

Blijft in mijn ogen een zeer geslaagd model, en ben benieuwd naar de opvolger!

5 likes

Ik zie liever deze, maar ieder uiteraard zijn voorkeur.

Ik heb er een polletje van gemaakt in het wristbattle topic. :slightly_smiling_face:

Link

2 likes

Gelukkig dat de smaken verschillen en de diversiteit bestaat.

1 like

Een keer omgehad… gisteren…:heart_eyes:

5 likes

Dat was eergisteren. 1 februari. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Was toch echt gisteren haha! Dan staat de dag niet goed

1 like

Hier word je toch verdrietig van. Gewoon 5 jaar geven, omdat het kan.

1 like

Dat de Nautilus op korte termijn gediscontinueerd zou worden en er nu mensen zijn die drie keer premium betalen is een nog grotere farce dan de schaarste die Rolex heeft gecreëerd.

Je zult er maar in trappen en er achter komen dat de nieuwe Nautilus er over een paar maanden vrijwel hetzelfde uit ziet (wellicht een langere PR, of een millimeter kleiner).

Voorlopig staat de 5711 gewoon nog op de website en ze gaan dit icoon echt niet zomaar in de prullenmand gooien, ammenooitniet! Ook al draagt meneer Stern persoonlijk liever een klassieke grande complication en is ‘ie allergisch voor staal.

Btw, ik vind het een prachtig horloge en baal als een stier dat ik tien jaar geleden geen 25K op de plank had liggen. En da’s misschien maar goed ook.

2 likes

Inderdaad Brick, ik zat er behoorlijk naast. Nog steeds ongelooflijk wat er met de prijzen van sommige modellen gebeurt :scream:

1 like