Patek Philippe Nautilus 5711!

Voor dat geld heb ik dit:

of dit


en jij dat:

Hoe dan ook, de stelling van @AmsterdamVintageWatches dat die Nautilussen raar doen qua prijs is wel bewezen.

6 likes

Potdikke. Dit is echt geen favoriet onderwerp van je… :wink::beers:

de Pp Nautilus 5711 bedoel ik dan

Ik wil dat niet. Hij heeft gepolijste lugs. En ja, dat vind ik het meest storende aan het horloge.

1 like

Oh, het onderwerp is prachtig met een pot bier. Ik zeik Genta graag af. Althans, z’n moderne werken.

Jij was toch zo goed met scotch-brite? Daar heb jij die SARB band toch weer mee geborsteld?

Voila. Graag gedaan.

1 like

En 2 jaar later gaan ze voor € 125k :crazy_face:

leuk geschreven Jasper.

Toch leuk om dit soort quotes 2 jaar later te lezen.

The only way is up. En dat met een crisis in het vizier :grin:

Ah nee. Niet voor de rijkeren. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Het is nog niet gezegd dat ze ook daadwerkelijk verkopen voor dat geld…

Klopt, maar het zal niet voor 50% minder zijn…

For what it’s worth; ik heb sinds discontinuing al 2 verkocht: 1tje voor €80k en 1 voor paar K meer want nieuw.

5 likes

Wow… vragen en beuren zijn twee. Maar dat zijn serieuze betalingen. Ben benieuwd hoe zich dat verder ontwikkeld.

Dat kan je op meerdere manieren interpreteren met betrekking tot dit draadje, in ieder geval: gefeliciteerd met je geburtstag!

1 like

Dat wordt trakteren !

4 likes

Ik draag hem niet meer vanwege de populariteit en dus de risico dat je neergeknuppeld wordt. Zucht…

Ja heerlijk om terug te lezen! :grinning_face_with_smiling_eyes: Ongefundeerd lullen over horloges, daar bied HF toch een prachtig platform voor!

2 likes

bedoelde u: “Onderzeebootmatroos”

bedoelde u: “Vijftig vadems”

Wel op blijven letten he! :grin:

1 like

Echt vaag. Voor 125K kun je een fraaie horlogeverzameling aanleggen. Dat zijn 3 nieuwe daydates en wat zakgeld voor nog wat leuks.

Ik vind de 5711 mooi hoor, maar niet 125k mooi.

2 likes

Nee. Eigennamen veranderen niet.

:point_down:

:+1: :kissing_heart:

1 like

Ik denk dat je eerder “neergeknuppeld” wordt om een gouden Rolex dan een Patek 5711

2 likes

Interessant stukje. Wat een absurd prijskaartje heeft de Nautilus inmiddels gekregen en zal denk ik blijven stijgen. Maar het is ook wel een erg mooi horloge en ZO iconisch. Eentje die elke verzamelaar wilt!