De aikon staat voor icon. Een oud icoon van ML was de Calypso en daar is deze van afgeleid.
Dan krijgen we de kip en het ei verhaal, wie was er eerder met bepaalde design features?
Maar goed, dat zal mij jeuken. Dat gewauwel van sommige personen over originaliteit, heritage etc komt me zo af en toe wel is de strot uit.
Dus ik vind jouw tegengas op de sub altijd wel grappig, maar goed het blijft voor de betweters hier het origineel…
Voor de echte look-a-likes kun je op ebay en aliexpress terecht voor een Steel Bagelsport. Het schaamteloze kopiegehalte wordt hier voor mij goed gemaakt met de geniaal slechte naam
Even Googlen en ik kwam ook terecht bij een Hublot- nee sorry een Huboler … Wel Rose goud, Nautilus homage en nog eens een skeleton wijzerplaat. Tot nu toe het dichtstbij wat je zoekt geloof ik.
Als je een Ferrari wilt en er geen kunt betalen ga je toch ook geen Peugeot 406 coupe kopen met een Ferrari 360 modena replica bodykit erop monteren. Dan koop je toch iets anders moois wat je wel kan betalen.
Ik heb 3 minuten gekeken van dat snijtafel. Voordat ik verder kijk even een vraagje.
Ik kijk dus naar een heel slecht programma, waar de voice-over is uitgeschreven voor de slechthorenden onder ons. En 2 gasten hardop zeggen wat de kijker denkt?
Klopt dit?
Er is veel wat jij niet zou doen, dat lees ik namelijk in elk topic waar jij je mening komt geven over een ander zijn keuze…
Koop jij lekker je merken en hou je daarbij en hou is op met je gewauwel over wat wel of niet kan en wat wel of niet origineel is. Maak gewoon nog een eigen topic met de topicgenerator