Klopt! Gewoon bij Steltman geregeld destijds. Vermoed dat 800 inclusief sluiting is.
Oh, en geen silicoon natuurlijk
Klopt! Gewoon bij Steltman geregeld destijds. Vermoed dat 800 inclusief sluiting is.
Oh, en geen silicoon natuurlijk
Ben benieuwd! Kunnen we binnenkort een stalen ballen meeting houden. Kijk ernaar uit!
Zonder context een van de vreemdste dingen die ik hier vandaag gelezen heb
Hij zet er gelukkig nog -pje achter…
Dan geef ik je wel een setje sounds mee, kun je Edelweiss op het klockenspiel gaan zitten pingelen met een pintje voor de neuzen.
Dit was een leuk topic.
Wauw. Wat een koning. Respect.
Maar euh, je had niet zoiets van: nu ze toch zo open en bloot op tafel ligt geef ik haar even een goede onderhoudsbeurt?
Respect voor je aktie met die PP.
En belachelijk dat ze bij PP voor zo’n certificaatje durven vragen.
“Dan lijkt het wel heel belangrijk”?
Nou weet ik dat originele inktcartridges niet goedkoop zijn, maar dit gaat nergens meer over.
Deze quote op zich
’onderhouds’ is even weg gevallen in de quote
Hmmmm. Vreemde “verlate” autocorrect.
Top dat je ons een blik op het prachtige uurwerkje gunt. Persoonlijk vind ik de binnenkant van een horloge vaak mooier dan de buitenkant. Dat is in dit geval zeker zo.
Nu ben ik nog niet zo ingeburgerd, maar als iemand serieus geld neerlegt voor een horloge, heeft ie dan niet het recht om te weten dat iemand hem op goed geluk nog even snel voor het eten uit elkaar heeft gehaald en misschien wel net niet okee weer in elkaar heeft gezet?
Hahahaha genoteerd op mijn bucket list!
Hij zit weer perfect in elkaar. Kroon klik je er zo weer op. Stofvrij gemaakt en alles weer in elkaar gezet.
Pakking zag er nog goed uit, maar of iemand ermee in bad gaat, betwijfel ik sterk.
Geniaal dit.
+1 voor de ballen
Fucking eindbazen move.
Jij krijgt de Ghentwatch Ultra-Cohones stamp of approval !
Dankjewel voor alle leuke reacties!
Toch hè, staat die uurwijzer wel helemaal lekker?
Ja daar zeg je wat