Patek philippe nautilus openen?? UPDATE *GEOPEND*

jongens, is het Omega topic gister gesloten omdat er te veel mensen eisten dat TS de echtheid bewees, gaan we een dag later vrolijk verder.

3 likes

Tof topic!! met veel plezier gelezen (met uitzondering van het laatste gedeelte dan)

1 like

Let alsjeblieft even op je taal Sjoerd.

1 like

Heb het aangepast, wist niet dat dit te grof was hier

1 like

Dankjewel man, ik ben zelf Christen en ik vind dat kwetsend. Los van of het volgens de forumregels mag of niet. Tof dat je het hebt aangepast. :+1:

9 likes

De Naam des HEEREN is een sterke Toren.

6 likes

Ben je soms bang dat we straks eens goed naar die nep FC van je gaan kijken :wink:

Verder over dit topic:
Ik zie toch niet of het nep of echt is. Ga uit van echt, dan is het een botte actie!
Het horloge zelf vind ik echt spuuglelijk. Het goud maakt hem er ook niet mooier op. Maar gelukkig verschillen smaken, anders zou het maar een saaie boel worden.

3 likes

Haha jij mag met alle plezier mijn FC inspecteren als je er over twijfelt :joy:

OT vind ik het wel een mooi horloge

1 like

Je draagt zelf toch een 36mm? :astonished: What the hell zeg jij nou? :joy: Heb je ooit een DD40 gezien met zulke end links?

DD40

Nee, ook niet. Kijk maar eens naar die brush op de lugs. Een moderne Day-Date heeft ook lume op de markers :upside_down_face: Ik vind het niet het mooiste exemplaar, maar het is geen replica.

5 likes

Wat mankeert jou? Twee compleet verschillende wijzerplaten joh.

Kom maar op met je analyse en vergelijkende foto’s. Onderbouw je claims maar

1 like

T swiss made T. Is waarschijnlijk een 18238 of 18038…

1 like

Inmiddels is er genoeg over gezegd.
Ik heb het idee dat het niets toevoegd om met macro foto’s aan te gaan tonen dat iets wel of niet fake is, zeker niet als dat gebeurt door mensen met een fake naam (heerlijk anoniem en allemaal expert”).
De regels mbt namaak zijn duidelijk maar die beogen het verheerlijken van namaak tegen te gaan. In dit soort gevallen ontstaat er een discussie waarbij iedereen ten strijde trekt, men elkaar voor rotte vis uitmaakt en aan het eind van het vehaal hebben we ons vergist. En dan? Een korte sorry, en we bashen weer verder in het volgende topic.
Vanaf hier is het klaar. Begin een facebook pagina, kraak dit forum af en ga elkaar daar gek maken!
Jur

43 likes

Mij mankeert dat het mij opvalt dat twee dezelfde woorden anders worden gespeld door Patek. Ik heb het er nota bene erboven geschreven. Mankeert jou soms dat je niet weet wat een “grave accent” is?

@rezzy schuift straks gewoon een uittreksel over de tafel en dan is iedereen stil :joy::joy:

2 likes

Dat laatste was stiekem ook bij mij opgekomen, gecombineerd met zijn jeugdige leeftijd. Anderzijds: bij @HanDavinci verklaart het feit dat zijn Rolex echt is waarschijnlijk die Nissan Note. :joy:

3 likes

:joy::joy::joy::joy:

Want Patek heeft maar een lat out van haar wijzerplaten? Binnen de 16610lv reeks zijn ook veel verschillende wijzerplaten. Betekent niet dat ze fake zijn.

3 likes

image

2 likes

Dat zeg ik ook niet. Ik wijs echter op het verschil tussen deze twee anders geschreven woorden.