Leest al een boek dit Topicš
Spannende ontknoping een antagonist, climax, alleen een mooie vrouw ontbreektā¦
Wel een Happy End!
Komt dat omdat ie nep is?
Nee, geintje super dat je nu echt alles compleet hebt. Gaaf hoor. Als je nu die āBalls of 18kt goldā badge niet krijgt weet ik het ook niet meer.
En voor iedereen die nu nog gelooft dat het een neppert is.
Nee, zijn handel staat op eBay (of is dat een andere Rezzy?)
Het is natuurlijk fantastisch dat ze dit bij Patek Philippe kunnen en willen doen, los van de kosten vindt ik dat heel erg veel andere Zwitserse high end brands hier een voorbeeld aan kunnen nemen.
Geweldige service.
Rezzy ken ik niet
Klopt! Ze kunnen elk patek horloge vanaf 1839 zo voorzien van een uitreksel. Tja, daarom is patek patek. Ijzersterk archief en ze kunnen elk onderdeeltje die ooit is geproduceerd weer maken, met het originele inhouse gereedschap.
En op ebay voor minder dan op HF
Maar⦠heb je nou al een nw badge?
Hahaha, ben blij dat het een leuk topic is geworden. Het was bloed, zweet en tranen maar het resultaat mag er zijn
Je kan verbazingwekkend veel met Photoshop en een goede printer tegenwoordig ļø
Boekje bij ?
Zo jammer dat er een datum op zit. Ik vind een Nautilus prachtig ontworpen, maar zoān kaal datumvenstertje doet afbreuk. Zelfs mĆ©t PP schmoneys zou ik het niet trekken.
Ik dacht dat er weer iemand een nautilus ging openschroeven
Ik ook!
Daās toch reuze handig als je in de supermarkt de THT datum wil vergelijken met de dag van vandaagā¦
Eens⦠hij is ook beetje in hoekje weggestopt⦠was beter geweest wanneer er een aftellen-naar-weekend op zatā¦
Ik vind de ākaleā ook mooist! Deze dial en stalen band⦠of jouw NATO natuurlijk!
Ff opgeschoond. Off topic graag in ehhhh oh ja; off topic!