Eėn letter erbij en het is duidelijk. Oft dit.
Gezondheid!
Dank.
Wat betekent deze uitdrukking, ‘een s’Hertogenbosch gebeuren’?
Niet veel meer dan iets in de trant van; “klopt het dat er hier meerdere mensen uit den bosch actief zijn”?Dit met betrekking op een 2-tal opmerkingen boven mij van @Da_Watcher en @Michael
Niets serieus dus eigenlijk en meer een constatering
Haha ok ok, ik leer graag bij
Gek volk daar beneden de rivieren
(Grapje, 8 jaar in Breda gewoond, mooi hoor)
Niet woonachtig in db, wel werkzaam in rosmalen. Close enough
Ik ben een in Rosmalen woonachtige Bosschenaar , dus inderdaad close enough
Heb je nu je 18k gouden ballen al gekregen? @rezzy
Als je ze niet voor deze actie krijgt denk ik dat ik mijn collectie eens in een kanon inlaadt en ze recht omhoog afvuur vanuit Dikke Berta in Gent en ze laat vangen door blinde dwergen.
Wat overblijft fotografeer ik, ik open dan een topic en dan eis ik gewoon Cannon-Balls als flair op.
Ist ni dulle griet?
Nog niet, maar volgens mij heeft het te maken met de poll, die eerst gesloten moet worden. Anders maar denken over een crash test ofzo van 10 hoog.
Dikke Berta is een ander spelletje kameraad
Dulle Griet / Groot Kanon / Dikke Berta allemaal gebruikelijke naam in de volksmond
Een kanon is een kanon zeker;)
Update
Dat ging snel! Het uitreksel van Patek Phillipe is vandaag binnen gekomen. Wil graag mijn handelingen hier delen, mochten er andere zijn die ook ooit dit document willen aanvragen.
Het uitreksel kan je bestellen via de patek philippe website en kost 138 euro inclusief verzendkosten. Je moet 4 foto’s uploaden, van de dial, het horloge in zijn geheel, kast nummers en uurwerk nummers. Uploaden, met de credit card betalen en je na de betaling een bevestig mailtje.
Eergisteren kreeg ik een email van FedEx dat een document uit Zwitserland werd verzonden. Vandaag aangekomen en dat verbaaste mij. Ik kwam juist verhalen tegen over 8-12 weken wachten.
Je krijgt 2 documenten geleverd in een mooi patek mapje (mag ook wel voor dat geld). Heb snel wat foto’s gemaakt. Owja, de waarde van het pakketje is 0, dus gewoon een handtekening zetten en klaar.
Foto’s zijn mede mogelijk gemaakt door o.a @Mirage
Mooi man, waar blijven nu de criticasters…
Binnenkort in het blauwe gedeelte?
Haha, tja in hun schuilkelders denk ik😜
Misschien wel Hendrik, mocht iemand serieus geïnteresseerd zijn. Stuur maar een pm. Krijg je er ook nog een mooi documentje bij!
Een nepper met een echt document?
Goede handel!
ik citeer mijzelf maar gewoon even