Ik heb dit even gewikipediaat maar daar is geen sprake van Piet Schilder. Ik denk dat je je vergist. Wellicht speelde hij in een tribute-band?
Misschien heet ie daar pete painter?
op wikipedia staat wel dat Piet Veerman van the cats een neef had die Jaap schilder heette. misschien is het daar familie van?
Het is allemaal familie
Sjoerd, voor de duidelijkheid: in Volendam heet iedereen Veerman, Schilder, Jonk, Jol, Keizer, Mühren of Zwarthoed.
Al die mensen zijn familie van elkaar dus die kluwen is niet te ontwarren.
Dankjewel voor de opheldering. Ik zal stoppen met het proberen te ontrafelen van dit mysterie.
klopt⦠tribute to the Catsā¦
Desalniettemin⦠prima zaakje.
Terug naar de Patek?
Oh daar heb ik echt totaal geen verstand vanā¦
maar je denkt dat hij nep is?
plaats plaatjes van overduidelijke fakes
Ja absoluut. Ik vind dat hij een rare kleur en vorm heeft. En die bezel is stom. Dat is toch geen horloge dat een gerenommeerd merk zou maken?
daarnaast is hij erg lelijk en Patek maakt alleen mooie horloges
OT: ik vind het echt een heel gaaf horloge
OT: serieus? Ik vind hem echt afschuwelijk. Als ik hem zou hebben droeg ik hem alleen onder mijn mouw omdat ik me anders zou schamen. Dit meen ik serieus. En je weet dat ik toch niet vies ben van goudkleurig.

nou hij is wel patserig, dat wel, en als ik dat geld had voor een horloge zou het niet mijn eerste keuze zijn. Maar ik vind de het nautilus design erg mooi, en dat goud is alleen maar een plus
Ik vind nou net het design niks. Die afgerond vierkante vorm, die rare brede bezel, die uitsteeksels bij de kroon en aan de andere kant. What where they thinking?
Dat het de real deal is zijn we wel uit.
Laten we het eens over het design hebben,wie is voor en wie is tegen?
Of nee doe toch maar niet.
ja het moet je aanspreken denk ik⦠ik ben nog steeds aan het wachten op mijn eigen bling. duurt lang zeg
Gaat niet. De forumcomputer vindt het antwoord te kort.
Is ook niet zoān goed idee
OT: betekent āOTā nou on of off-topic?!
Ja beetje vreemde afkorting eigenlijk, ik bedoel er zelf on topic mee