Ah. Dat is een prima zaak inderdaad. Uiterst vriendelijke mensen. Zijn vrouw Annie heeft de verse koffie altijd klaar. Puike sfeer en uitstekende service.
Veel plezier met je Speedy!
Ah. Dat is een prima zaak inderdaad. Uiterst vriendelijke mensen. Zijn vrouw Annie heeft de verse koffie altijd klaar. Puike sfeer en uitstekende service.
Veel plezier met je Speedy!
Nu het bonnetje nog
Veel plezier van je Speedy! Als het goed is kan ik die van mij volgende week ophalen.
Wel een beetje topic kapen maarre; welke en waar?
Veel plezier ermee! Ik heb 'm nu om en ik lijk meer dan ooit een aap en het klokje lijkt wel goud…
De Pro Hesalite natuurlijk.
We kapen het topic niet, we zetten al die zure ‘fake’ roepers gewoon voor lul
Ik neem aan dat ze er ook een liedje bij zingt?
Wie dit niet snapt mag blij zijn want is nog jong.
ehm
Ah… jij bent oud.
Kak, ik ben oud…
Nee juist niet, begrijp er niks van
Voor broekies als jij is er altijd nog Google.
ik kan best een partijtje googlen maar hier vind ik toch niks over
Piet Schilder en Annie Schilder geven geen resultaten op Google??
Volendam is aan het afglijden.
ahh nu vind ik het, en volgens mij is het anny
Ooooooh spelbreker!
Juwelier Piet Schilder was idd de Piet van “Tribute to the Cats”… helaas vorig jaar vrij plotseling overleden (staat ook op google)…
Vond het niet gepast om over zingen te beginnen…
Ah, maar Candides antwoord impliceerde dat ze allebei nog leefden. Mijn kennis van Volendam reikt niet zover dat ik dat wist. Anyway: als ik je hiermee gekwetst hebt mijn welgemeende excuses.
oke ja ik had tot zonet nog nooit van hem en haar gehoord, ik begrijp waarom je dat inderdaad even achterwegen laat dan
AchterwegE zonder n. Ik zou dit niet doen als jij me niet had gejend met die tikfout (ja echt) in dat gouden casio topic.
ik heb het verdiend, ben ook wel echt een hypocriet wat dat betreft want mijn spelling is echt niet altijd correct. af en toe is het leuk om te mieren …