Het ding is. Alleen al de platheid van dit automatische horloge zegt al genoeg.
Dit kan geen Chinees namaken. Elke Royal oak of Nautilus op de fake markt is simpelweg gewoon te dik. Ook een goede tip, mocht je ooit zo iets aanschaffen, meet de dikte van de kast. Hiervoor wordt meestal een aangepast ingekocht miyota uurwerk (zoals hierboven staat aangegeven) gebruikt. Die kan je simpelweg niet dunner maken.
Excuus dat ik hier verstand van hebt, maar het is enorm handig als je soms een klokje koopt. Helaas behoort dit ook tot de horlogerie.
Ik vind het wel grappig om te zien hoe iemand hoog bij laag blijft beweren dat deze Patek nep is terwijl hij zelf al zegt geen verstand te hebben van de materie.
Komt met fotoāābewijsāā van voorbeelden die juist wel laten zien dat het de real deal is.
Vind het ook nog eens vreemd dat kenners zoveel verstand hebben van reps.
De bezitters van een Patek hebben geen verstand van reps,ze hebben verstand van Patek en kunnen zodoende heel makkelijk een fake onderschijten eh scheiden
Al met al leuk om te zien hoe iemand het zichzelf moeilijk kan maken
Ik ga hier 2 dingen over zeggen die ook al eerder gezegd zijn
1 Trek je niets aan van de twijfelaars
2 Ik vind het geen mooi horloge en trek je ook daar niets van aan
Maar alle respect voor jouw keuze en hij is je dan ook van harte gegund en mooi dat je er zelf van kunt genieten. Ook tof om je PP even open te schroeven en het te delen hier. Want al vind ik het model niet mooi, het is wel een prachtig uurwerk en erg leuk om dat ook eens te zien
@mirage hou nou toch op met je geneuzel. Die voorbeelden van de uurwerken die je laat zien zijn een ETA2824, iets was op een PP moet lijken en iets dat op een Miyota lijkt met een āPatekā rotor. Het uurwerk van de TS @rezzy laat een echte PP zien. Dat ziet zelfs Jules de Corte nog met twee handen voor zān ogen.
Dankjewel! De 1 vind het spuuglelijk en de ander prachtig en dat is maar goed ook. Zal saai zijn, iedereen dezelfde smaak. Qua look verdient het voor mij ook niet de nummer 1 schoonheidsprijs, maar goed het is en blijft een patek. Horloge voelt alleen al bij het draaien van de kroon zo anders aan en het geluid van het tikkende uurwerkje is ook best apart.
Ook de super slanke kast en de soepele band. Ik Chek wel 10x op een dag of dat ding nog wel aan mijn pols zit haha.
Haha ja dat lijkt me het ergste. Dat je dan na een avond stappen, de volgende ochtend bij een wildvreemde vrouw (of man, zo goed ken ik je natuurlijk nu ook weer niet) wakker wordt zonder dat ding op de pols. En je even op dat nachtkastje moet loeren. Dat zijn lange seconden.
Ik ben nieuw op het forum (sinds een week of twee) en ik heb gisteren iemand met een omega zien vertrekken omdat men twijfelde dat het echt was (Topic begon echt als leuk leesvoer) en ik zie hier eigenlijk hetzelfde gebeuren (begon eveneens echt als leuk leesvoer).
Ik snap best dat iemand twijfel heeft maar de agressiviteit waarmee dat plaats vindt, vind ik echt jammerā¦
Ik heb totaal geen verstand van horloges, nog van merken, vind ook iets van deze PP maar ik vond het verhaal mooi.
Ik zou de topicstarter willen bedanken voor zān mooie verhaal/verslagā¦