Patek philippe nautilus openen?? UPDATE *GEOPEND*

Nee ben je gek, je hebt toch ook een winkel op EBay en zo? Schat je wel wat hoger in dan hier met een gesnoerde klok interessant te doen hoor maak je geen zorgen :wink:

Edit: Ik kom uit Den Haag vandaar, waarschijnlijk speelt dat hier wat meer. Iedereen is hier als de dood om een wat duurder horloge te kopen zonder papieren

2 likes

Dan word ik nieuwsgierig…

:innocent:

1 like

Hahaha prachtig exemplaar! Ben benieuwd naar de prijs.

Broer wats met jouw?

@Ray070 jij weet raad. Met die enkelband Broer.

1 like

Broer je nakt die ding gewoon eruit mattie jeweetzelluf

2 likes

Schilderswijk?

Dat dus.

Vraag toch ook niet of je van het kamp komt met je gouden tikker.
:rofl:

Haha zelf aan een Patek klooien is iets wat ik niet zo gauw zou doen. Heb dan ook geen Patek, but you get the idea :stuck_out_tongue_winking_eye:

@Ray070 da N
Deze man is Skeer.

1 like

Ja man hoofd heet…:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hahahah dat mag! Ben geen kamper.

Ik zou het mysterie het mysterie laten.

Right hand down your underware.
The left hand up in the air and wave it like you just don’t care :wink:

Gewoon zelf aanpakken. Held.

1 like

Gelukkig niet zeg, ben je een keer in de buurt van Kijkduin kom gerust een bakkie doen dan :wink:

1 like

Wie was ook alweer degene die met een dremel zijn Panerai polijstte? Dat vond ik ook een baas actie. Misschien moeten die twee de krachten bundelen!

2 likes

@stefanketelaars dremelt een heel sterrenstelsel in elkaar in een horloge, die kan er ook wel bij dan!

3 likes

Negeer alle commentaren.
Tussen de bankschroef, wel een beetje vilt er tussen uiteraard. Met een plat schroevendraaiertje tik je zo de kroon eruit. Dan alles eruit schudden. Deksel eraf wippen met een fijn beiteltje en een hamer met zo’n plastic kop (we willen niks forceren). Rubberen pakking weggooien, hier kun je gewoon eentje van halen bij de bouwmarkt zodat je weer onderwater kunt. Voor je alles weer in elkaar zet, even de binnenkant licht opschuren. Klein spuitje wd40 spuiten op alle onderdelen, tipje lijm ertussen als je de deksel plaatst. Succes!

20 likes

Een ā€˜split stem’ lostrekken, valt best wel mee hoor. De kroon goed tussen duim en wijsvinger vastpakken en met wat kracht lostrekken. Daar is het systeem ook voor bedacht. Het ondergewaardeerde (oude!) merk Roamer gebruikt heel vaak dergelijke kronen omdat zij destijds een heel eigen model kast hebben ontworpen.

Succes @rezzy! Wees wel voorzichtig met het uurwerk uit de kast halen; de wijzers en plaat zijn veel gevoeliger dan die gedeelde tige/kroon.

http://thewatchspotblog.com/?tag=roamer

Bedankt voor het lachen!